مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان تاکید کرد:

ظرفیت موثر خبرگزاری پانا در تربیت نسل آینده رسانه‌ای

کرمان (پانا) - مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت خبرگزاری پانا ظرفیت موثری در تربیت نسل آینده رسانه‌ای استان خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۴۳۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت موثر خبرگزاری پانا در تربیت نسل آینده رسانه‌ای

محمدرضا نژادحیدری مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان در نشست صبح امروز شنبه مورخ ۱۸ آذرماه که با مدیر سازمان دانش آموزی و مسئول خبرگزاری پانا برگزار شد، گفت: خبرگزاری پانا با توجه به ظرفیت عظیم دانش آموزی می تواند کمک شایانی به بهبود کیفیت مطبوعات استان و تربیت نسل رسانه ای در آینده داشته باشد.

وی افزود: خانه مطبوعات استان حاضر به همکاری با سازمان دانش آموزی در زمینه استعدادیابی و آموزش دانش آموزان علاقه مند به موضوعات رسانه ای و خبرنگاری خواهد بود و با تمام توان و ظرفیت خود این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

محمود رجبی پور مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمان نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: خبرگزاری پانا یکی از بهترین مکان ها برای انجام فعالیت دانش آموزان است و می تواند یک کارخانه نیروساز در مباحث رسانه ای و خبری باشد.

در پایان این نشست مقرر شد، تفاهم نامه ای بین خبرگزاری پانا، خانه مطبوعات و مدرسه روزنامه نگاری جام جم، به جهت استعدادیابی و آموزش دانش آموز خبرنگاران منعقد شود که در نشست های آتی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار