معاون تربیتی آموزش و پرورش منطقه۸ تهران:

شورای دانش‌آموزی سبب حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌هاست

تهران (پانا) - معاون تربیتی آموزش و پرورش منطقه 8 تهران با بیان اینکه شورای دانش‌آموزی فرصتی برای حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و پرورشی مدرسه است، تاکید کرد شورای دانش‌آموزی علاوه بر فراهم کردن زمینه‌های به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه، نقش‌آفرینی و مسئولیت اجتماعی را هم به دانش‌آموزان می‌آموزد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی سبب حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌هاست

مراسم بیست و ششمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی منطقه ٨ تهران با حضور طاهره صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مهدیه هوشمند کارشناس مسئول اردوها در در دبیرستان دخترانه الهام برگزار شد.

در این مراسم صاحب الزمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی فرصتی است که باعث حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و پرورشی مدرسه می‌شود و علاوه بر فراهم کردن زمینه‌های به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه، نقش آفرینی و مسئو لیت اجتماعی را هم به فرزندان می‌آموزد.

در واقع شورای دانش آموزی به منظور زمینه‌سازی برای همکاری فعال، مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان در ساحت های اعتقادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و پرورشی مدرسه و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش‌آموزان و اولیای مدرسه ایجاد می‌کنند.

وی ادر ادامه بیان کرد: براین اساس، امسال بیست‌ و ششمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با شعار محوری «شورای دانش‌آموزی پیشران تحقق ایران قوی» برگزار شد.

در پایان با شمارش آرا نماینده منتخب دانش آموزان در سطح منطقه انتخاب و علاوه بر آن، این نماینده به عنوان مشاور جوان معاونت پرورشی و تربیت بدنی در حوزه دانش آموزان دختر نیز منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار