مدیر دانش آموزی آذربایجان غربی خبر داد:

آمادگی سازمان دانش آموزی برای توزیع بسته های آموزشی و فرهنگی استاندارد/ تداوم مسابقه ˝لذت دانایی˝

خبرگزاری پانا: مدیر دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: سازمان دانش آموزی استان برای تهیه و توزیع بسته های آموزشی و فرهنگی استاندارد و مورد تایید آموزش و پرورش در مدارس، آمادگی کامل دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حسین اصغری در گردهمایی مدیران دانش آموزی استان آذربایجان غربی که با حضور کریم سعید شعبانلو معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان در محل سالن جلسات باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد؛ اظهار داشت: باید از فرصت های موجود در سیستم آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف سازمان دانش آموزی به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با تقدیر از مربیان تشکلهای دانش آموزی استان، فعالیت های این تشکلها را در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: می بایست از ظرفیت مربیان علاقه مند در مناطق برای ادامه فعالیت تشکلهای پیشتازان و فرزانگان نهایت استفاده را به عمل آوریم.

مدیر دانش آموزی آذربایجان غربی در ادامه از آغاز آماده سازی بسته های آموزشی و فرهنگی متشکل از کتاب، نوشت افزار و سی دی های آموزشی و ... توسط سازمان دانش آموزی استان خبر داد و تصریح کرد: سازمان دانش آموزی استان آمادگی خود را برای دایر نمودن نمایشگاههای کتاب و سایر اقام فرهنگی در کلیه شهرستانها و مناطق استان اعلام می دارد.

اصغری در ادامه با اشاره به ابلاغ شیوه نامه عمره دانش آموزی سال تحصیلی 92-93 اذعان داشت: معرفی هرچه سریعتر رابط عمره دانش آموزی شهرستان ها و مناطق باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و مفاد شیوه نامه عینا" باید اجرا شود؛ همچنین سهمیه مناطق مختلف استان نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به موفقیت چشمگیر مسابقه لذت دانایی در سال تحصیلی گذشته خاطر نشان کرد: در اولین دوره از مسابقه بیش از 27 هزار نفر از دانش آموزان استان شرکت کرده بودند.

مدیر دانش آموزی آذربایجان غربی افزود: در صدد هستیم تا در سال تحصیلی جدید این مسابقه را هر سه ماه یک بار برگزار کنیم بطوری که مسابقه شماره 2 برای روز دانش آموز در 13 آبان امسال برنامه ریزی شده است.

وی در پایان با تقدیر تلاشهای کلیه مدیران دانش آموزی استان؛ اذعان داشت: تجلیل از زحمات شما عزیزان در دستور کار می باشد که تجلیل از فرزندان ممتاز مدیران دانش آموزی استان نیز در این راستا می باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه مدیر دانش آموزی استان با اهدا لوح تقدیری از زحمات کریم سعید شعبانلو معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تقدیر کرد.


/لینک گزارش تصویری مرتبط/


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار