افتخاری دیگر برای جامعه دانش‌آموزی شهرستان ملارد:

کسب مقام اول کشوری در هنر‌های رزمی توسط دانش‌آموز دبیرستان دخترانه شایستگان ملارد

ملارد (پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه شایستگان شهرستان ملارد از کسب رتبه اول کشوری توسط دانش‌آموز دبیرستان شایستگان در هنر‌های رزمی رشته کونگ فو سبک گنگ توان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول کشوری در هنر‌های رزمی توسط دانش‌آموز دبیرستان دخترانه شایستگان ملارد

وحیده میرترابی، مدیر دبیرستان شایستگان ملارد، در خصوص درخشش دانش‌آموز دبیرستان شایستگان در هنر‌های رزمی بیان کرد: «در اوایل سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شاهد درخشش دانش‌آموزان مستعد و هنرمند بودیم که با افتخارات خود مایه افتخار و عزت برای مدرسه و منطقه خود بودند که با تلاش و پشتکار خود به مراحل استانی و حتی کشوری راه پیدا کردند که بسیاری از آن‌ها در ابتدا یک دانش‌آموز معمولی بودند؛ اما علاقه و استعداد‌های خود را شناسایی کردند و به موفقیت رسیدند. در سال تحصیلی جدید شاهد درخشش یکی دیگر از دانش‌آموزان موفق و کوشا بودیم که با رسیدن به مرحله خود‌باوری توانست علاقه‌های خود را به ثمر برساند. دانش‌آموز دنیا خانی‌محمودی، با تلاش و پشتکار خود موفق به کسب مقام اول کشوری در هنر‌های رزمی رشته کونگ فو سبک گنگ توان شد. این موفقیت‌ بزرگ را به این دانش‌آموز توانمند و خانواده ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم که موفقیت و درخشش امروز او، زمینه‌ساز موفقیت‌های بهتر و بزرگ‌تر باشد و در کنار تلاش و پشتکار خود در مسیر موفقیت و امید گام بردارد.»

میرترابی در ادامه بیان کرد: «دنیا خانی محمودی، دانش‌آموز توانمند و موفق پایه هشتم دبیرستان دخترانه شایستگان شهرستان ملارد، با تلاش و پشتکار و امید به موفقیت، توانست رتبه اول کشوری در هنر‌های رزمی را کسب کند. این دانش‌آموز توانمند تاکنون در رشته‌های مختلف هنر‌های رزمی موفق به کسب مقام و رتبه‌های استانی و منطقه‌ای زیادی شده است و باعث افتخار و سربلندی مدرسه و شهرستان ملارد است، دانش‌آموزان با استعداد، در هر زمینه‌ای از طریق مدارس شناسایی می‌شوند و با کمک‌ خانواده، مدرسه و آموزش و پرورش و تلاش و پشتکار خود فرد، به نهایت موفقیت می‌رسند. تمامی قهرمانان بزرگ دنیا از دل مدارس و آموزش و پرورش برخواسته، رشد کرده و افتخار‌آفرینی می‌کنند.»

وی خطاب به دانش‌آموزان تأکید کرد: «نقش ورزش در یادگیری و تأثیرات مثبت آن برای سلامت جسم، ذهن، روح، حافظه، تمرکز و انگیزه برای همه نا‌شناخته مانده است. استفاده از فواید ورزش فقط به دوران مدرسه و تحصیل محدود نمی‌شود، بلکه همه افراد باید آن را در زندگی روزمره خود بگنجانند، زیرا اثرات مفید و مؤثر آن در شغل و زندگی افراد نیز می‌تواند مفید باشد و دستاورد‌های زیادی برای انسان‌ها داشته باشد. ورزش می‌تواند سلامت روان دانش‌آموزان را تقویت کند، و می‌تواند بهترین دفاع در برابر بسیاری از مشکلات مربوط به سلامت روحی و روانی یک فرد باشد. دانش‌آموزان با ورزش کردن می‌توانند استرس و اضطراب خود را در مدرسه و کلاس‌های درسی کاهش دهند؛ این استرس‌ها می‌تواند ناشی از عواملی مانند مشکلات روحی و اختلالات ذهنی باشد که دانش‌آموزان با ورزش می‌توانند تا حدودی این مشکلات را کاهش دهند و به سلامت جسم و روح خود کمک کنند.»


میرترابی افزود: «موفقیت اتفاقی نیست و به علاقه، پشتکار، امید و کوشش یک فرد وابسته است، زیرا دانش‌آموزانی که علاقه و استعداد‌های خود را شناسایی می‌کنند، با تلاش و پشتکار می‌توانند خود را به مرحله موفقیت برسانند و در مسیر پیشرفت‌های بزرگ و اساسی گام بردارند. دانش‌آموزانی که در تحصیل و یا زمینه‌های دیگری موفق بودند، با‌ تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف خودشان تلاش کردند و امید داشتند که تلاش‌هایشان روزی به ثمر خواهد رسید و به این موضوع باور داشتند که پشتکار و تلاش از استعداد مهم‌تر است و اگر کسی استعداد‌ بسیاری داشته باشد؛ اما علاقه و پشتکار نباشد در مسیر رسیدن به موفقیت خود دچار مشکل می‌شود.»

مدیر دبیرستان شایستگان ملارد، ضمن آروزی موفقیت‌های بزرگ‌تر برای دانش‌آموز دنیا خانی محمودی افزود: «دانش‌آموزان باید همواره در مسیر تلاش و پشتکار گام بردارند و ایمان داشته باشند که اگر در هر کاری پشتکار و جدیت داشته باشند قطعا به موفقیت خواهند رسید. اگر آن‌ها بتوانند با تلاش و پشتکار، علاقه و استعداد خودشان را به ثمر برسانند در این راه به هدف خود می‌رسند و اگر به مقام و جایگاه مناسبی رسیدند، تلاش کنند که زمینه را برای موفقیت‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر فراهم کنند.»

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار