امام جمعه موقت اسلامشهر:

نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی عصاره ملت و منتخب مردم هستند

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر، در خطبه‌های نماز جمعه، نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی راعصاره ملت و منتخب مردم برشمرد که می‌بایست به تمام وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی عصاره ملت و منتخب مردم هستند

حجت‌الاسلام علی قلی‌پور، امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر، در جریان برگزاری خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی منطقه برگزار شد، با دعوت همگان به رعایت تقوا و حدود الهی به مسئله مهم زندگی همه انسان‌ها که در آیات قرآن‌کریم به آن اشاره شده، پرداخت و آن را مسئولیت بر عهده داشتن امورخانواده توسط سرپرست دانست و اظهارکرد: در آیات قرآن‌کریم به خانوادها تذکر داده شده که تقوا پیشه کنید و امر پروردگار را بپذیرید و بدانید ما در این دنیا مسافر هستیم و جهت ساخت زندگی ابدی تلاش کنیم.

وی بیان کرد: سرپرست خانواده می‌بایست از راه حلال زندگی خانواده را تأمین کند و در راستای تربیت فرزندان و آشنا کردن آنان را با دین و وظایف الهی و علم تلاش کند و جهت آنها دعا کند تا شامل رحمت خدا قرار گیرند.

امام جمعه موقت اسلامشهر در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله حسن مدرس و روز مجلس با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند، مجلس باید مصالح کشور و ملت را در نظر گیرد، تصریح کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند 1402کاندیداهای انتخابات مجلس باید در تراز عالی باشند و وظیفه مردم است که بدانند به چه کسی رأی خواهند داد و نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی، عصاره ملت و منتخب مردم هستند و می‌بایست به تمام وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنندو ضروری است،نمایندگان آیت‌الله سیدحسن مدرس را الگوی رفتاری و کاری خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام قلی‌پور افزود: همگان وظیفه داریم، بدانیم چه کسی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌کنیم و نماینده منتخب می‌بایست توان ادای وظیفه را داشته و با ورود به مجلس بتوانند در جهت تأمین حقوق مردم و ارتقاء اقتصاد، امنیت و معیشت مردم تلاش کند.

وی در رابطه با روز یازدهم آذر، سالروز شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی تأکید کرد: این عالم مجاهد، بصیر و مخلص در زمان استبداد رضاخانی در مقابل روس و انگلیس و قدرت‌های آن دوران ایستاد و کار او نمونه کوچکی از انقلاب‌اسلامی بود و آیت‌الله مدرس و میرزا کوچک‌خان جهادگرانی در راستای تثبیت ارزش‌های اسلامی بودند.

امام جمعه موقت اسلامشهر با اشاره به ۱۲ آذر سالروز روز قانون اساسی گفت:مردم به فرموده امام راحل نمایندگان و فقهایی را برای مجلس خبرگان انتخاب کردند و قانون اساسی تصویب شد و انتخابات قانون اساسی از رأی نود وهشت درصدی برخوردار بود.

حجت‌الاسلام علی قلی‌پور، در رابطه با شانزدهم آذر روز دانشجو خاطرنشان کرد: دانشجو کسی است که طالب علم و تلاش به عنوان یک جهادگر باشد و این افراد آزاداندیش در دانشگاه‌ها و مراکز علمی دستاوردهای پژوهشی و علمی بسیاری داشتند و امیدواریم بتوانند اقتدار علمی ایران اسلامی را در دنیا رقم بزنند.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثرنورمحمدی فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار