مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

کسب رتبه برتر استانی توسط حوزه معاونت آموزش ابتدایی ملارد

ملارد (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد‌ از کسب رتبه برتر استانی توسط حوزه معاونت آموزش ابتدایی شهرستان ملارد‌ در بین ۲۱ منطقه شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر استانی توسط حوزه معاونت آموزش ابتدایی ملارد

سعید تیموری‌راد، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر عنوان کرد: حوزه معاونت آموزش ابتدایی این شهرستان با توجه به کارایی و عملکرد خوب در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های این حوزه موفق به کسب رتبه برتر استانی شد.

این مقام مسئول، افزود: آموزش ابتدایی، بخش مبنایی تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور است و کودکان را برای رسیدن به مراتبی از حیات طیبه آماده می‌کند. با توجه به عملکرد خوب حوزه معاونت آموزش ابتدایی، در این راستا قطعا با نگاه عالمانه و مسئولانه‌ای که به این امر مهم دارند با کیفیت بیشتر محقق می‌گردد.

تیموری‌راد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه همکاران حوزه معاونت آموزش ابتدایی، به ویژه در اجرای مطلوب برنامه‌ها و طرح‌های شهید همت و شهید محمود‌وند، بر تداوم این فعالیت‌ها تأکید کرد و اذعان داشت: تغییرات کیفی به وجود آمده کاملا محسوس و نشان‌ دهنده حرکت جدی و رو به رشد در مقطع ابتدایی است و این حرکت باید همچنان با قدرت استمرار داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در پایان بیان کرد: نشست معاونین آموزش ابتدایی ۲۱ منطقه شهرستان‌های استان تهران به همراه کارشناس مسئولان و کارشناسان این حوزه، در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد و این حوزه مورد تقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار