رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

مانور زلزله در خراسان‌رضوی به صورت دانش‌آموز محور برگزار شد

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در رابطه با مانور سراسری زلزله گفت امروز بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله در دبیرستان صدیقه ناحیه ۷ برگزار شد که محوریت اصلی این برنامه به صورت دانش‌آموز محور بود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مانور زلزله در خراسان‌رضوی به صورت دانش‌آموز محور برگزار شد

سلمان حصاری، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در گفت‌وگو با پانا گفت: برگزاری مانور سراسری زلزله امسال در خراسان رضوی نسبت به سال های گذشته تغییرات و پیشرفت هایی داشته است. مانور سراسری زلزله امسال فقط به صورت نمادین برگزار نشد، بلکه با همکاری تمامی نهادها، آموزش های لازم قبل از برگزاری مانور به دانش آموزان ارائه شد.

حصاری نیز در رابطه با فعالیت های سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی امسال نکات ایمنی هنگام مقابله با زلزله را نیز ۲ هفته قبل از برگزاری مانور در رسانه های مختلف اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: در برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی نیز بر موضوع دانش آموز محور بودن مراسم تاکید شد که ما این موضوع را در این برنامه هم مشاهده کردیم. به طور مثال در مراسم امروز مبینا شکرلب رئیس شورای دانش آموزی خراسان رضوی به نمایندگی از مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی صحبت ها و خیرمقدمی را به افراد حاضر در مراسم اعلام کرد.

وی در انتها گفت: توصیه من به مدیران مدارس این است که در تمامی فعالیت ها از دانش آموزان استفاده کنند؛ زیرا گاهی برنامه های دانش آموز محور برای خود دانش آموزان از جذابیت بیشتری برخوردار است.

خبرنگار دانش آموز: هستی انسان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار