راهکارهای یک ازدواج موفق در قسمت پایانی «کام شیرین»

تهران (پانا) - قسمت پایانی فصل نهم «کام شیرین» با موضوع راهکارهای یک ازدواج موفق، سه‌شنبه 7 آذر از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
راهکارهای یک ازدواج موفق در قسمت پایانی «کام شیرین»

فصل نهم برنامه «کام شیرین» با پرداختن به مباحثی همچون انواع شناخت‌ها در میان زوجین از قبیل شناخت اجتماعی، عاطفی، جسمی و همچنین مهارتهایی همچون کنترل خشم، ارتباط مؤثر بین همسران، همدلی و... در چهار قسمت پایانی خود به جمع‌بندی این فصل با عنوان «راهکارهای یک ازدواج موفق» پرداخت.

در سه قسمت پیشین این برنامه که از شنبه چهارم آذر روانه آنتن شد به موضوع راهکارهای یک ازدواج موفق و گامهای مختلفی در این راستا همچون خودشناسی، ملاک‌های پیش از ازدواج، اعتقادات، سن و... پرداخته شد و در قسمت پایانی این برنامه که سه‌شنبه هفتم آذر پخش می‌شود، دکتر حسین گلرخی به جمع‌بندی موضوع «یک ازدواج موفق و تأثیر آن در زندگی طرفین و خانواده‌هایشان» اشاره خواهد می‌کنند.

فصل نهم برنامه «کام شیرین» در 104 قسمت تهیه و تولید شده و از ششم اسفند سال گذشته مهمان خانه مخاطبان بود. این برنامه با اجرای زوج هنرمند زهرا شوقی و امیر رضایی سعی کرد ضمن فراهم آوردن لحظات آموزشی شاد برای خانواده‌ها، از نکات آموزنده و ارزشمند روانشناسان و اساتید دانشگاه در حوزه روابط خانوادگی همچون دکتر رضا ناظری، دکتر سیدعلیرضا مرتضوی، دکتر مهدی دوایی، دکتر عباس جواهری و دکتر حسین گلرخی بهره‌مند شود.

برنامه «کام شیرین» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی است که قسمت پایانی آن سه‌شنبه هفتم آذر حوالی ساعت 19 از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت‌ 10:50 صبح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار