معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد:

بسیج بازوی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی است

تبادکان (پانا) - معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت بسیج بازوی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی است، بسیج تفکری است که به دنبال ایجاد تغییر و حرکت به سوی تعالی و رسیدن به مقصد نهایی یعنی قرب الهی است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بسیج بازوی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی است

حسین باغ گلی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد عنوان کرد: بسیج یک مکتب است و ریشه در تاریخ دارد، بسیج تفکری است که به دنبال ایجاد تغییر و حرکت به سوی تعالی و رسیدن به مقصد نهایی یعنی قرب الهی است.

وی افزود: خداوند به واسطه ایستادگی و خلوص و صفای باطن و شجاعت، ایثار و رشادت بسیجیان به کشور عزت، آبرو، امنیت، اقتدار و استقلال داده است. تفکر و رویکرد بسیج حاکم در جامعه ضامن پایداری ارزش‌ها و هنجارهای انقلابی و اصلی‌ترین ستون اقتدار، پیشرفت و توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی‌منت برای مردم از جنس مردم است، اظهار کرد: نیرویی که در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی‌راهگی نشد و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد.

باغ گلی ادامه داد: بسیجیان، عزتمدارانی هستند که خالصانه جان بر کف می‌نهند و با دستان پرتوانشان در پی ترمیم نواقص و ویرانی‌ها هستند؛ صفات عالیه‌ای دارند بس خالص؛ پرتوان و پر انرژی، پویا و خلاق، پایمرد و خستگی ناپذیر و کتاب سبز ایمان را سرلوحه رفتار خویش قرار داده‌اند.

وی در پایان گفت: امام راحل، به پیمودن راه و رسم بسیجی افتخار می‌کند و به قول آن پیر فرزانه "خلاصه کلام، اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد کرد وگر نه هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار