مسئول بسیج فرهنگیان هرمزگان:

بسیج یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی‌منت برای مردم است

هرمزگان (پانا) - مسئول بسیج فرهنگیان واحد خواهران هرمزگان در خصوص هفته بسیج عنوان کرد بسیج یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی‌منت برای مردم از جنس مردم است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بسیج یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی‌منت برای مردم است

خدیجه زینلی، مسئول بسیج فرهنگیان واحد خواهران در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند، اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخوران از آن دور خواهد شد.

وی با بیان اینکه نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی‌منت برای مردم از جنس مردم است، گفت: نیرویی که در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی‌ راهگی نشد و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد بسیج بود.

مسئول بسیج فرهنگیان واحد خواهران افزود: تفکر و رویکرد بسیج حاکم در جامعه ضامن پایداری ارزش‌ها و هنجارهای انقلابی و اصلی‌ترین ستون اقتدار، پیشرفت و توسعه کشور است.

زینلی خاطرنشان کرد: در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی هستم و همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیان محشورم گرداند و توفیق روزافزون برای همه‌ سربازان جان بر کف رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال خواستارم.

دانش آموزخبرنگار: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار