مدیر آموزش و پرورش کلات:

جشن تکلیف سرآغازی شیرین برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات در دیدار با خیرین جشن تکلیف را سرآغازی شیرین برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف سرآغازی شیرین برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت است

رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات با همراهی مرتضی جباریان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کلات با خیرین محبان الزهرا (س)مشهد مقدس در محل حرم مطهر امام‌رضا (ع) دیدار و گفتگو کردند.

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات هدف از این دیدار را تقدیر از این عزیزان در راستای کمک به برگزاری باشکوه و پرشور جشن عبادت سال گذشته و کمک های صورت گرفته این خیریه در ابتدای سال تحصیلی جاری به دانش آموزان روستاهای مرزی این شهرستان دانست و همچنین پیگیری انجام برنامه های فرهنگی و پرورشی در شهرستان دانست.

وی بیان کرد: در نظام تربیتی آموزشی ایران اسلامی یکی از اقدامات برای آشنایی نوجوانان با راه و رسم زندگی معنوی برگزاری جشن تکلیف است، به همین منظور جشن تکلیف امسال در شهرستان کلات به صورت متمرکز برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: در جشن تکلیف امسال برای تمامی دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند چادر نماز و بسته فرهنگی اهدا و در پایان نیز همراه با مادرانشان ناهار میهمان خادمان امام رضا (ع) خواهند بود.

خبرنگار دانش آموز: محمد جباریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار