امام جمعه بخش غلامان:

جامعه مجهز به علم و جوانان فرهیخته دچار مشکل جدی نمی‌شود

راز و جرگلان (پانا) - امام جمعه بخش غلامان شهرستان راز و جرگلان در همایش تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری، جوانان مستعد و تحصیل کرده را ثروت اصلی کشور خواند و گفت کشور و جامعه‌ای که مجهز به علم و جوانان فرهیخته و عالم باشد، دچار مشکل جدی نمی‌شود و در سطح مطلوب پیشرفت می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جامعه مجهز به علم و جوانان فرهیخته دچار مشکل جدی نمی‌شود

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: تفکر، اندیشه و استعداد علمی از جمله نعمت هایی است که هر چقدر انسان از آن استفاده کند و آن را به کار بگیرد قدرت آن بیشتر خواهد شد.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان در این همایش بیان مرد: نهاد آموزش‌ و‌ پرورش برای تحکیم آموخته‌ها و تربیت دانش‌آموزان باانگیزه، به همکاری و مشارکت خانواده نیاز دارد که با توجه به موفقیت دانش آموزان شهرستان در کنکور سراسری، می‌توان نقش و تلاش های خانواده ها در پیشبرد این مهم را مشاهده کرد.

مصطفی حسن زاده گفت: پذیرفته شدگان باید نسبت به آینده و رفع مسائل و مشکلات استان و شهرستان خود احساس مسئولیت داشته باشند و سعی کنند عنصر سازنده ای در تحقق اهداف تمدن نوین اسلامی باشند و تجارب خود را به سایر دانش آموزان منتقل کنند تا الگوی خوبی برای آنان باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در این مراسم گفت: با توجه به اقدامات انجام شده شاهد رشد کمی و کیفی برگزیدگان کنکور سراسری در شهرستان راز و جرگلان هستیم که نشان از توجه و اهتمام ویژه مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان دارد.

سید خلیل موسوی احمدی با ابراز رضایت از افزایش درصد رتبه‌های کنکور، توصیه‌ کرد: افتخارآفرینان هیچگاه شهر و دیار خود را فراموش نکنند و همواره پس از کسب تحصیلات به فکر خدمت‌رسانی به مردمان استان و شهرستان خود باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان نیز در این همایش بیان کرد: در این مراسم از ۵ دانش آموز پذیرفته در رشته پزشکی و ۴۳ دانش آموز پذیرفته در دانشگاه فرهنگیان تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

سجاد قدیمی، ضمن تبریک به دانش آموزان افتخارآفرین با بیان اینکه برگزاری مراسم قدردانی از عملکردهای مثبت دانش آموزان می‌تواند تأثیر بسزایی در موفقیت و انگیزه به سایر دانش آموزان داشته باشد، گفت: رشد و تعالی دانش آموزان از وظایف و اهداف آموزش و پرورش است و لازمه موفقیت در این زمینه همکاری و تعامل بین مدارس، دبیران، دانش آموزان و خانواده آنان است که با برنامه‌ریزی صحیح در این راستا شاهد شکوفایی و درخشش استعدادهای جوانان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار