معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

حوزه نماز اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد حوزه نماز اولویت اصلی است. امسال طرح جامع بازرسی برای بازدید مدارس در حوزه نماز از همکاران و مجموعه‌های جهادی در این حوزه برای ارزیابی و نظارت بر نماز مدارس استفاده شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حوزه نماز اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش است

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و‌پرورش استان اصفهان بیان کرد: «گدر سال ۱۴۰۲برنامه های خیلی خوبی در حوزه پرورشی اتفاق افتاد از جمله طرح شهید نیری بود که ۲۰ هزار نفر در این طرح شرکت کرده بودند،طرح شهید علی وردی بود که برنامه ریزی برای ۳۰۰۰ دانش آموز انجام شد، طرح صدف را داشتیم که در برخی از مناطق و نواحی اقدام شد و برای نواحی دیگر نیز در دست اقدام است،طرح سفیران تربیت را داشتیم که دوره آموزشی سه روزه برای کلیه معاونین و مربیان پرورشی استان در مدارس دولتی و غیر دولتی برگزار شد.

وی افزود: طرح مبین را پیش رو داریم، برنامه ای که برای مدیران در حوزه نماز تدوین شده است ، طرح جامع نماز را در حال برنامه ریزی و اجرا داریم، همچنین طرح پیوند مسجد و مدرسه را برنامه ریزی و اجرا کرده ایم و بسیاری از طرح ها و برنامه های دیگر که اجرا یا برنامه ریزی شده است.

وی در خصوص احیای نماز جماعت در مدارس بیان کرد: در حوزه نماز که اولویت اصلی ما است و جلسه مدیران نیز به همین منظور برگزار شده است، امسال طرح جامع بازرسی و بازدید مدارس در حوزه نماز را داریم که از همکاران و مجموعه های جهادی در این حوزه برای ارزیابی و نظارت بر نماز مدارس استفاده کرده ایم.

نم نبات تصریح کرد: با برخی از خیرین برای تجهیز نمازخانه ها صحبت شده و جلسات متعدد آموزشی نیز برگزار شده است.

وی در پایان گفت: طرح مبین را برای آموزش مدیران و طرح های مختلفی برای آموزگاران پایه سوم ابتدایی داریم ، طرحی که برای جشن تکلیف متمرکز ناحیه ای برنامه ریزی شده است و همه اینها در حوزه نماز برنامه ریزی شده است که انشالله اتفاق بیفتد.

دانش آموز خبرنگار: هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار