معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان اصفهان:

بیش از 110میلیارد تومان به 12حوزه ازسرانه مدارس تخصیص داده شده است

بیش از ۳۴۰ هزار نفر در استان اصفهان اسکان نوروزی یافتند

اصفهان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد دستاوردهای آموزش و پرورش در سال 1402 در حوزه های مختلف بوده است. از جمله اینکه بیش از 110 میلیارد تومان به 12 حوزه سرانه مدارس و طرح‌ها تخصیص داده شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 110میلیارد تومان به 12حوزه ازسرانه مدارس تخصیص داده شده است

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: دستاوردهای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی، تربیتی، ورزشی و حوزه های پشتیبانی بسیار خوب بوده است.

سید علی مدینه افزود: پس از کرونا بحث اسکان نوروزی بیش از ۳۴۰ هزار نفر در استان را داشتیم. همچنین به مباحث رفاهی در خانه های معلم و کلینیک های فرهنگیان توجه ویژه شده است. در خصوص وام فرهنگیان نیز رشد بسیار چشمگیری داشته ایم.

وی بیان کرد: در حوزه اعتبارات و سرانه هایی که به مدارس در حوزه های مختلف تخصیص داده شده است نیز رشد چشمگیری داشته ایم. بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان به دوازده حوزه از سرانه های مدارس شبانه روزی، مدارس استثنایی، هزینه ایاب و ذهاب و طرح شهید عجمیان اختصاص داده شده که قابل قیاس با سال های گذشته نیست.

مدینه ادامه داد: امیدواریم روز به روز وضعیت آموزش و پرورش در همه شئونات آموزشی، پرورشی، علمی، پژوهشی، ورزشی، اخلاقی و حوزه های مالی بهتر شود و ما بتوانیم خادمان خوبی برای همکاران و از یک میلیون دانش آموز استان باشیم.

دانش آموز خبرنگار: هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار