امیر آشتیانی:

دشمنان به هیچ وجه نمی‌توانند جمهوری اسلامی را تهدید کنند

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان به هیچ وجه نمی‌توانند جمهوری اسلامی را تهدید کنند، گفت دستاوردهای کشور تاثیر بسیاری در بازدارندگی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۴۲۶۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان به هیچ وجه نمی‌توانند جمهوری اسلامی را تهدید کنند

امیر محمدرضا آشتیانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اخیر رهبری انقلاب از نمایشگاه هوافضای سپاه، اظهار کرد: زحمات بسیاری در سال‌های اخیر در این مجموعه انجام شده و دستاوردهای بزرگی به همراه آورده است. رهبری انقلاب از این اقدامات و دستاوردها بسیار خوشحال شدند. قطعاً این اقدامات تأثیر بسیاری در بازدارندگی خواهد داشت. امروز دشمنان می‌دانند به هیچ وجه نمی‌توانند جمهوری اسلامی را تهدید کنند و این بازدارندگی ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، توان مقابله با هیچ کدام از موشک‌هایی که داریم و توانمندی‌های موشکی که در سطوح مختلف داریم را ندارد.

امیر آشتیانی درباره جت آموزشی یاسین گفت:‌ این هواپیما نقش بسیار مهمی در چرخه آموزشی خلبانان ما دارد و تا ساعتی دیگر این جت آموزشی اولین پروازش را آغاز می‌کند که نتایج آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت روز نیروی دریایی ما مراسم الحاق ناوشکن دیلمان که ساخت مجموعه سازمان دریایی وزارت دفاع است را در هفته اول آذرماه انجام می‌دهیم. این ناوشکن از زمره ناوشکن‌های کلاس موج است. ۱۵۰۰ تن وزن دارد و نسبت به ناوشکن‌های قبلی مزیت‌های بسیاری دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار