پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بمناسبت هفته بسیج

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در پیام تبریک هفته بسیج گفت هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی با مقام معظم رهبری است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بمناسبت هفته بسیج

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"بسیج متن ملتی است که در مراکز نظامی و اجتماعی و دینی و آموزشی حضور دارد" مقام معظم رهبری

تشکیل بسیج با فرمان تاریخی امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب یکی از نشان‌های ماندگار در نظام جمهوری اسلامی ایران است که اتحاد و همبستگی مردم ایران را در خدمت صادقانه و بی‌ریا نشان می دهد.

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

بسیج یادگار شجره طیبه و لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس است که حضرت امام با بنا نهادن آن، فرهنگ و تفکر بسیجی را آنچنان در ایران اسلامی ریشه دار نمود که نه تنها در عرصه دفاع مقدس، بلکه در عرصه های سازندگی و علم و دانش افزایی نیز لبیک گفتند و در مسیر آبادانی و سرسبزی کشور نقش آفرینی کردند.

اینجانب هفته بسیج را به همه ملت ایران به ویژه مردم شریف شهیدپرور استان آذربایجان غربی و تمامی بسیجیان سلحشور به خصوص فرهنگیان بسیجی استان تبریک و تهنیت عرض نموده، و از درگاه خداوند منان برای همه هموطنان بسیجی سربلندی و عزت روزافزون مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار