امام جمعه رودهن در نشست صمیمی با دانش‌آموزان هنرستان رفسنجانی رودهن:

موفقیت‌های دانش‌آموزان بذرهای امید و عزت کشور است

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن در نشست صمیمی با دانش آموزان هنرستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رودهن، دانش‌آموزان را امیدهای آینده خواند که موفقیت‌ها و سربلندی‌های آنها در عرصه‌های مختلف در سنگر مدرسه بذرهای امید و عزت کشور عزیزمان ایران است که در دل همه ما پاشیده می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۵۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت‌های دانش‌آموزان بذرهای امید و عزت  کشور است

نشست صمیمی حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن با دانش آموزان هنرستان آیت الله رفسنجانی با حضورمهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش،جواد سنگ سفیدی مدیر مدرسه آیت الله رفسنجانی و دیگر معاونین مدرسه در یکی از کلاس‌های این مدرسه برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن در گفتگویی آزاد و دو طرفه به سؤالات و شبهات دانش آموزان پاسخ دادند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد:بسیاری از ناراحتی ها و اختلافات انسان ها ناشی از این است که زبان خود را کنترل نمی کنند.بیشتر گناهان انسان از جمله غیبت، تهمت‌ها، بدگویی و غیره با زبان رخ می‌دهد.کنترل زبان در موفقیت و رشد اخلاقی افراد بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: نسل جوان، نوجوان، دانش‌آموز و دانشجوی جامعه ما، آینده‌سازان کشور و مملکت و جامعهٔ ما هستند و شاهراه حل مشکلات جامعه ما دانش، کسب تخصص و بهره‌مندی از تعهد است.

حسینی نیز مطرح کرد: باید دانست که موفقیت شما دانش‌آموزان عزیز فقط موفقیت خود و خانواده هایتان نیست؛ بلکه موفقیت یک کشور، جامعه و یک ملت است و ما چشم امید به تمام این موفقیت‌ها دوخته‌ایم و از خداوند خواستاریم که تک تک شما عزیزان را در مسیر متعالی انسانی و شخصیتی قرار داده تا موجبات بالندگی خود و عزت کشور خود را با دستان و ذهن توانمند خود فراهم کنید.

وی در ادامه توضیح داد: شاهراه حل مشکلات جامعه ما دانش، کسب تخصص و بهره‌مندی از تعهد است و بی‌شک این اصول جایگاه اصلی آموزش و نهادینه شدن آن در بطن مدرسه و کلاس درس است و نظام تعلیم و تربیت اصولی و تخصصی این امر مهم را باید راهبری و هدایت کند تا به سرمنزل مقصود و اهداف والای خود برای نسل فردای جامعه برسد.

در این جلسه حسینی با اشاره به مسائل تربیتی، آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان در مدارس و مشکلات فرهنگیان بحث و گفتگو کرد و اظهار کرد: جامعه فرهنگی ما سهم بزرگی در رشد علمی، اخلاقی و تربیتی جامعه دارد.باید در کنار آموزش مفید و مؤثر، توجه جدی به جنبه تربیتی و اخلاقی دانش‌آموزان هم صورت گیرد.همه ما باید به سهم خودمان در تقویت باورهای اعتقادی و پایبندی دانش آموزان، نسل جوان و نوجوانمان به اصول اخلاقی و باورهای اعتقادی تلاش کنیم.

خبرنگار: نازنین سعیدی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار