۱۵هزار واحد مسکن محرومان در استان اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از در حال اجرا بودن ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در سطح این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۵هزار واحد مسکن محرومان در استان اردبیل اجرا می‌شود

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست بررسی وضعیت مسکن محرومان در استان از در حال اجرا بودن ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در سطح استان خبر داد و گفت: لازم است با احصای پروژه‌های در حال اجرای مسکن محرومان به تفکیک شهرستان‌ها و همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، اجرای این پروژه‌ها سرعت گیرد.

وی بیان کرد: ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در استان اردبیل اجرا می‌شود که لازم است پروژه‌های در حال اجرای مسکن محرومان به تفکیک شهرستان‌ها احصا شود و با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی، راه و شهرسازی و دستگاه اجرایی مربوط بر اساس تفاهم‌نامه اجرای این پروژه‌ها سرعت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به تسهیلات ودیعه مسکن که برای اجاره واحد مسکونی به اقشار نیازمند مصوب شده، افزود: مساعدت بانک‌ها در پرداخت به‌موقع این تسهیلات به متقاضیان ضروری است.

میرجعفریان گفت: کم‌کاری و تأخیر در پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌ها پذیرفتنی نیست و باید با پیگیری از مرکز در راستای تشکیل پرونده و پرداخت آن اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار