مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در جلسه شورای آموزش و پرورش:

هدف اصلی فعالیت آموزش و پرورش، تقویت بنیاد خانواده‌ها است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در جلسه شورای آموزش و پرورش، یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت آموزش و پرورش را تقویت و پرورش بنیاد خانواده‌ها دانست که مهم‌ترین عامل در رشد و موفقیت جامعه است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی فعالیت آموزش و پرورش، تقویت بنیاد خانواده‌ها است

سعید تیموری راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در جلسه شورای آموزش و پرورش ملارد، عنوان کرد: خانواده یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین عوامل در رشد و تقویت پایه‌های جامعه است که با داشتن آگاهی و شناخت کافی نسبت به آسیب‌های اجتماعی و مسائل بروز جامعه امروزی می‌توانند از خطرات احتمالی که فرزندان و آینده سازان جامعه را تهدید می‌کنند، جلوگیری کنند و نقش مؤثری در پیشرفت آنها داشته باشند.

تیموری راد افزود: ما در جامعه دانش‌آموزی به دنبال «آموزش» در کنار رکن مهم «پرورش» هستیم و پرورش و تربیت اخلاقی و فرهنگی دانش‌آموزان مهم‌تر از آموزش آنها است چراکه آنها با داشتن آگاهی کامل نسبت به اتفاقات و آسیب.های جامعه خود می‌توانند با ذهنیتی سالم و آگاه به موضوع آموزش و یادگیری بپردازند.

مدیر آموزش‌و‌پرورش ملارد، در رابطه با نقش و وظایف خانواده‌ها در پرورش دانش‌آموزان، گفت: در جامعه امروزی دانش‌آموزان از تکنولوژی و فضای مجازی بیشتر استفاده می‌کنند و با بحث رسانه به خوبی آشنا هستند، اما استفاده نادرست از رسانه و فضای مجازی خطراتی را نیز به همراه دارد که خانواده‌ها باید از آن پیشگیری کنند. والدین باید هوش و دقت خود را به صورت آگاهانه افزایش دهند و با مراقبت از فرزندان خود، انسان‌های مفیدی را تحویل جامعه بدهند.

وی تصریح کرد: والدین کم سواد و بی سواد باید به وسیله نهضت سوادآموزی، تحصیل کنند و سوادخود را تقویت کنند، برای تحقق ساحت‌های شش گانه تربیت، در امورات مدرسه اعلام آمادگی کنند و مهارت‌ها و توانایی‌های خود را در راه پیشرفت دانش‌آموزان به کار بگیرند.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار