دبیر اجرایی کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز خبر داد؛

برگزاری ۱۴ سمپوزیوم در کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم

تهران (پانا) - دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم درباره جزئیات برگزاری این کنگره توضیحاتی را ارائه داد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۱۴ سمپوزیوم در کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم

به گزارش انجمن متخصصان غدد ایران، محمد هاشمی دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم در نشست خبری کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون ریز و متابولیسم گفت: این کنگره چهاردهمین کنگره است که محورهای آن شامل تمام بیماری های این حوزه است؛ این حوزه شامل دو بخش فوق تخصصی و پزشکی حوزه ای است که از دید مخاطب عام به بیماری هورمونی شناخته می شود.

وی افزود: غددی که با این حوزه تخصصی مرتبط است در این کنگره بررسی می شوند؛ این غدد از غده هیپوفیز گرفته که تنظیم کننده سایر غددها است تا غدد تیروئید، لوزوالمعده و غدد جنسی در این حوزه مورد بررسی قرار می گیرند.

مدیر پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: این کنگره واجد امتیاز بازآموزی برای گروه های ذی نفع است و 14.75 امتیاز برای این کنگره درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کنگره امسال نمایشگاه جانبی نیز دارد امسال 57 سخنران داریم که از اساتید برجسته کشور و بین المللی هستند، 14 سمپوزیوم و 7 سخنرانی جامع در کنگره امسال داریم. 226 مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده است که از این بین 24 مقاله به صورت ارائه شفاهی پذیرفته شدند، برخی از مقاله ها رد و برخی به عنوان پوستر در کنگره امسال به نمایش در می آیند.

هاشمی گفت: از کشورهای آمریکا و کشورهای اروپایی سخنران بین المللی داریم همچنین از آسیای جنوبی، هند و سنگاپور در کنگره امسال سخنرانی خواهیم داشت.

چهاردهمین کنگره بین المللی غدد درون ریز و متابولیسم در روزهای ۱ الی ۳ آذر ماه در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار