کارشناس قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه۵ مشهد:

مسئولان باید از قشر مخاطب خود آگاهی لازم را داشته باشند

مشهد (پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد گفت مسئولین باید از قشر مخاطب خود آگاهی لازم را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۲۳۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان باید از قشر مخاطب خود آگاهی لازم را داشته باشند

سید محمود شهابی، کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه5 ضمن بازدید از دبیرستان دکتر جواد حداد 2 گفت: هر مسئولی در جایگاه خودش باید نسبت به قشر مخاطب آگاهی لازم را داشته باشد تا بتواند معضل ها را پیدا و آنها را حل کند.

وی از دانش آموزان خواست هر کدام در برگه ای ابتدا اولویت های زندگی شان را و سپس سوالات و دغدغه هایی که ذهنشان را درگیر کرده است، بنویسند و درباره اولویت ها و دغدغه های زندگی دانش آموزان با آنها به گفت و گو پرداخت.

آنچه در این جلسه مشهود است نشان می دهد که نوجوانان به خوبی با مشکلات و معضل های کوچک و بزرگ مدرسه و جامعه آشنا و نسبت به آنها دغدغه مند هستند. دانش آموزان ضمن دقت به صحبت های این مسئول، پرسش های خود را با همفکری یکدیگر بیان کرده و در پی یافتن پاسخی مناسب از مسئولین هستند.

مائده توکلی، محصل پایه نهم دبیرستان دکتر جواد حداد ۲ گفت: «در این جلسه هویت دانش آموزانی که هوش انتقادی داشتند، آشکار شد. همچنین ارتباط مستقیم مسئولین آموزش و پرورش با دانش آموزان یک نقطه قوت است.»

در پایان سید محمود شهابی، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵، جلسه کوتاهی با اعضای انجمن اولیا و مربیان حداد ۲ با موضوع مباحث تربیتی و استفاده از ظرفیت های موثر والدین در فعالیت های آموزشی و تربیتی آموزشگاه داشت.

دانش آموز خبرنگار: زینب طلوع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار