فرماندار شهرستان پاکدشت خبر داد:

مسکن مهر امام رضا (ع) به‌زودی صاحب مرکز جامع سلامت می‌شود

پاکدشت (پانا) - فرماندار پاکدشت با حضور در برنامه میز خدمت مسکن مهر امام رضا از افتتاح مرکز جامع سلامت و رفع مشکل آب آشامیدنی مسکن مهر امام رضا(ع) در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مسکن مهر امام رضا (ع) به‌زودی صاحب مرکز جامع سلامت می‌شود

محسن اردستانی در برنامه میز خدمت مسئولان در مسجد صاحب الزمان (عج) گفت : مجموعه مسکن مهر امام رضا(ع) با ۳۰ هزار نفر جمعیت فاقد مرکز بهداشتی مناسب است که به منظور رفاه حال ساکنین پروژه مرکز جامع سلامت با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ، داروخانه، دندانپزشکی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجراست و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد : با توجه به کمبود سرانه‌های ورزشی در این شهرک ،فرمانداری پاکدشت از محل اعتبارات ارزش افزوده در اختیار، اقدام به احداث دو سوله ورزشی چند منظوره نموده که یکی از این سوله‌ها افتتاح شده و سعی داریم با تکمیل یک سالن دیگر،بخشی از مشکلات جوانان در این منطقه را مرتفع نماییم.

فرماندار پاکدشت با اشاره به مشکل افت فشار آب آشامیدنی در این شهرک گفت : به دلیل خشکسالی چند سال اخیر، خروجی چاه‌های آب شهرستان از ۹۶۰ لیتر بر ثانیه به ۴۰۰ لیتر تقلیل پیدا کرده است و همچنین سهم شهرستان از حق‌آبه سد ماملو نیز با کاهش ۵۰ درصدی مواجه شده اما با پیگیری صورت گرفته و تلاش اداره آبفا، دو حلقه چاه در این شهرک برای تامین آب آشامیدنی تصفیه شده و بهداشتی از طریق مخزن مسکن مهر امام رضا (ع)، حفر شده که امیدواریم با مشارکت ساکنین در امر صرفه‌جویی ،تابستان سال آینده شاهد رضایتمندی مردم در این حوزه باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت ادامه داد : به جز سه‌شنبه‌های مردمی، روزهای دیگر نیز درب اتاق بنده به‌روی مردم باز است و مجموعه فرمانداری با کمال افتخار پاسخگوی مراجعین است.

خبرنگار دانش‌آموز: عسل ماکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار