۴۲ عنوان کتاب انتشارات کتابک رونمایی می‌شود

قم (پانا) - مدیرعامل انتشارات کتابک با بیان اینکه ۴۲ عنوان کتاب چاپ اول با موضوع کودک و نوجوان، دفاع مقدس و مفاخر ایران در دهمین سال فعالیت این انتشارات رونمایی می‌شود، گفت همچنین ۱۴۰۲ جلد کتاب نیز به کتابخانه‌های مناطق محروم اهدا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
۴۲ عنوان کتاب انتشارات کتابک رونمایی می‌شود

محمدحسین قاسمی، مدیرعامل «انتشارات کتابک» در نشست خبری دهمین سال تأسیس این انتشارات که در مجموعه فرهنگی «دنیای کتاب» قم برگزار شد، اظهار کرد: انتشارات کتابک در سال ۱۳۹۲ با هدف آگاهی‌بخشی و ترویج مبانی دینی، انقلابی و آموزشی در حوزه کودک و نوجوان در شهر قم آغاز به کار کرد.

وی افزود: انتشارات کتابک بیشتر در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می کند و تا کنون حدود ۲۵۲ کتاب را منتشر کرده اند. از جمله کتاب های پر فروش شناسنامه شهید سلیمانی، عمو قاسم، داداش ابراهیم، آموزش نماز و... بوده است؛ همچنین بخشی از افتخارات این انتشارات عبارت است از ناشر برتر در سال ۱۳۹۵،ناشر برگزیده سال در سال ۱۳۹۶ و کسب رتبه اول در جشنواره فیروزه در سال ۱۳۹۹.

قاسمی ادامه داد: این انتشارات همزمان با روز میلاد حضرت زینب(س) و هفته کتاب در شهر مقدس قم جشنی را به مناسبت ده سالگی فعالیت خود برگزار می کند و قرار است ۴۲ کتاب چاپ اول که موضوع این آثار در حوزه مقاومت و کودک و نوجوان است رونمایی و ۱۴۰۲ جلد کتاب نیز به کتابخانه های مناطق محروم اهدا شود.

سعید قاسمی، مدیرمسئول انتشارات کتابک نیز در این نشست گفت: از مشکلات این حوزه توزیع نامناسب کتاب است و کتاب های خوب در تمام کشور متاسفانه پخش و توزیع نمی شوند و افرادی که کتاب های خوب را مطالعه می کنند خیلی انگشت شمار هستند.

وی ادامه داد: یکی از پرفروش ترین کتاب های این مجموعه کتاب عمو قاسم از ۶ مجموعه قهرمان من است که در کشورهای مختلف و به زبان های پرتغالی، عربی، اسپانیولی، انگلیسی و فرانسوی چاپ شده است.

قاسمی عنوان کرد: مجموعه قهرمان من شامل ۶ جلد با محوریت شهدای عالیقدر حاج قاسم سلیمانی، شهید همت، آرمان علی وردی و... هست که در سال جاری دوکتاب به این مجموعه افزوده شد و در جشن دهمین سال تاسیس انتشارات دو کتاب دیگر نیز از این مجموعه رونمایی می شود.

وی افزود: برنامه های آینده این انتشارات این است که انقلابی در کتاب های خود انجام دهد و جشن یازدهمین سال تاسیس این انتشارات را در ورزشگاه شهید حیدریان و جشن دوازدهمین سالگرد تاسیس را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

دانش آموز خبرنگار: سید ایلیا حجازی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار