کارشناس فعالیت‌های اردویی آموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری:

اردوی معنوی راهیان نور مسیری برای افزایش روحیه فداکاری و رشادت‌‌طلبی است

شهرری یک (پانا) - کارشناس فعالیت‌های اردویی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، اردوی معنوی راهیان نور را مسیری برای افزایش روحیه فداکاری و رشادت‌‌طلبی دانست و گفت، حال و هوای معنوی و بازبینی رشادت‌های شهیدان، دانش‌آموزان را به تکاپو برای جست‌وجوی علت این رشادت‌ها وامی‌دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوی معنوی راهیان نور مسیری برای افزایش روحیه فداکاری و رشادت‌‌طلبی است

افسانه شهبازی، کارشناس فعالیت‌های اردویی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در گردهمایی عوامل راهیان نور دختران در سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهرری اظهار کرد: امسال دو نوبت اعزام به راهیان نور داشتیم که دانش‌آموزان دختر به این اردوی معنوی اعزام شدند.

کارشناس فعالیت‌های اردویی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در ادامه افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده، مرحله دوم اعزام دانش‌آموزان که مربوط به دانش‌آموزان پسر ناحیه یک شهرری است، نیز در تاریخ یازدهم آذرماه انجام خواهد شد.

شهبازی در رابطه با اهمیت اردوی راهیان نور عنوان کرد:برگزاری اردوی معنوی راهیان نور بسیار حائز اهمیت است و به همین جهت اطلاع‌رسانی‌های حداکثری در رابطه با این اردو انجام شده و در نتیجه با استقبال حداکثری دانش‌آموزان روبه‌رو بوده‌ایم.

این مقام مسئول اردوی راهیان نور را اردویی پربرکت دانست و ادامه‌داد: تبیین حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در جریان عزیمت کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، از دیگر برکات راهیان نور است که سبب آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با حماسه‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر، در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام می‌شود.

وی در بیان تاثیرات اردوی راهیان‌نور بر دانش‌آموزان اذعان کرد: دانش‌آموزان ما از رشادت‌های شهیدان زیاد شنیده‌اند؛ اما در اردوی راهیان نور با تمام وجود این حماسه‌آفرینی‌هارا درک می‌کنند و قدم در مسیری می‌گذارند که متبرک به قدم‌های شهداست و حال و هوای معنوی و مقدس حاکم بر این مناطق، در قلب و جان نوجوانان پاک‌سرشت ما رسوخ می‌کند و تحولات روحی و معنوی عظیمی را در پی دارد.

شهبازی در پایان به سایر تاثیرات این اردو اشاره‌کرد و گفت: این اردو اردویی چندجانبه‌است؛ اردوی معنوی راهیان نور، مسیری برای افزایش روحیه فداکاری و رشادت‌‌طلبی است و از سمتی هم باعث افزایش توان رزمی دانش‌آموزان می‌شود و علاوه‌بر این در گروه‌های دوستانه این اردو، کارگروهی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان هم تقویت می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه نیکبخت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار