مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، محور مشارکت کردن است

بهارستان یک (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، محور اصلی مشارکت کردن است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، محور مشارکت کردن است

آیین ابلاغ کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه با حضور مسعود بهرامی مدیر و سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دفتر امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص پشرفت‌های آموزش و پرورش بیان کرد: خداوند را شاکریم و به خود میبالیم که در خدمت دانش‌آموزان شهرستان‌های پایتخت کشور عزیزمان هستیم، باید بگویم که یک استان همراه و دغدغه مند در عرصه آموزش و پرورش داریم و تمامی بذر‌هایی که کاشته شد به درختی تنومند مبدل خواهد شد.

بهرامی در ادامه عنوان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محور مشارکت کردن است، همچنین تاکید می‌کند که آموزش و پروش به تنهایی علاوه بر اینکه نمی‌تواند متولی امر تعلیم و تربیت باشد، موضوع تعلیم و تربیت را نیز نمی‌تواند دنبال کند، لذا بر همت و همکاری و همچنین کمک تمامی نهاد‌ها وابسته است.

وی ضمن اشاره به اهمیت حوزه علمیه گفت: یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین شرکای تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش نهاد حوزه علمیه است، شاید سایر دستگاه‌ها در کنار وظایف و عملکرد‌های اصلی خود به آموزش و پرورش نیز کمک کنند، اما نهاد حوزه علمیه با سایر نهاد‌ها متفاوت و متمایز است و به همین دلیل ماموریت و رسالت حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش کاملاً تطبیق دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در پایان خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که در این یک سال اخیر به کمک حاج آقا جوکار و مدیریت محترم حوزه و سایر اعضا، آموزش و پروش پیشرفت‌های عظیمی داشته است و خروجی‌های فوق‌العاده‌ای را داشته، همچنین جلسات کمیته در شهرستان‌ها برقرار بوده است، حتماً با حضور این مسئولین بزرگوار شاهد ترقی‌های روزافزون بهارستان نیز خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار مسئول کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در خصوص اهمیت آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش زیر بنایی‌ترین مجموعه برای تعلیم و تربیت جوانان مومن و تلاشگر است، جوانانی که همچون شهید حججی باشند، در واقع می‌توان گفت آموزش و پرورش انسان‌ ساز است.

وی در ادامه تشریح کرد: بنابراین ما باید بدانیم که آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا ما باید به آن کمک کنیم، آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند به اهداف مقدس و والای خود دست‌یابد، گرچه تابحال شاهد پیشرفت‌های چشمگیر و ترقی‌های افزون آموزش و پرورش بوده‌ایم اما برای رسیدن به درجات عالی می‌بایست در این مسیر کمک کننده آموزش و پرورش باشیم.

جوکار، ضمن اشاره به خطراتی که آموزش و پرورش را تهدید می‌کند اذعان کرد: آموزش و پرورش امروزه در صحنه نبرد استوار ایستاده و در برابر توطئه‌های دشمن با شدت بسیار مقابله می‌کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به همین سبب بسیار از آموزش و پرورش تجلیل به عمل آورده‌اند و به گفته ایشان، آموزش و پرورش با وجود تهاجمات دشمن محصولات پرباری و خوبی داشته است.

وی در ادامه افزود: از سال گذشته که این مسئولیت خطیر به بنده محول شده تمام تلاش بر این بوده است که در محضر و در خدمت شما باشم، به امید خدا سومین قرارگاه آینده ساز را در آذرماه خواهیم داشت و از نظرات حائز اهمیت مسئولین محترم استفاده خواهیم کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: پریا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار