معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

بهره‌مندی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری از شیر رایگان

توزیع شیر در استان از هفته آینده آغاز خواهد شد

چهارمحال و بختیاری (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع شیر رایگان بین ۱۱۵ هزار نفر جامعه هدف در مدارس استان پس از ۶ سال وقفه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری از شیر رایگان

امین سلیمانی، معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت شیر در تغذیه دانش آموزان گفت: توزیع شیر در کلیه مدارس ابتدایی استان از هفته آینده آغاز خواهد شد و دانش آموزان در روز های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از شیر رایگان بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: تامین شیر مورد نیاز مدارس توسط کمیته استانی شیر مدارس که شامل نمایندگانی از ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد هستند، صورت خواهد گرفت و سازمان برنامه و بودجه و استانداری استان بر نحوه تامین و توزیع شیر در مدارس نظارت خواهد نمود .

رئیس کمیته توزیع شیر مدارس استان گفت: تا پایان اردیبهشت ماه در این طرح ۷۵ نوبت شیر در مدارس توزیع میشود و دانش آموزان می‌توانند از شیر سالم با کیفیت مطابق با استاندارد های روز بهره مند شوند.

وی افزود: هم اکنون با توجه به ارائه مستندات و استاندارد های لازم مطابق با دستورالعمل با شرکت پاک قرارداد تامین و توزیع شیر بسته شده و این شرکت آمادگی خود را برای توزیع شیردراستان از هفته آینده اعلام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار