لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تاجیکستان- پرسپولیس؛

سرخ‌پوشان ویروس‌زده در اندیشه صعود

ا‌نتظاری: مصدومیت تعدادی از بازیکنان در مسیر صعود پرسپولیس دست‌انداز ایجاد کرده است

تهران (پانا) - بازیکن اسبق پرسپولیس با بیان اینکه‌ با شکست‌ استقلال تاجیکستان جایگاه دومی پرسپولیس محکم خواهد شد گفت مصدومیت تعدادی از بازیکنان در مسیر صعود پرسپولیس دست‌انداز ایجاد کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سرخ‌پوشان ویروس‌زده در اندیشه صعود

پرسپولیس در دیداری حساس خارج از خانه در حالی به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود که از طرفی چشم به ساق پای بازیکنان الدحیل دوخته است، تا بتوانند با لرزه انداختن بر تور دروازه کهکشانی‌های آسیا با برد مجدد مقابل استقلالی‌های تاجیکستان شانس صعود به مرحله‌ بعد را به‌دست آورد.

چند بازیکن پرسپولیس دچار سرماخوردگی شده‌اند که این مسئله شائبه نرسیدن برخی از آن‌ها را به این مسابقه حساس را به وجود آورده است.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس و محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع این تیم که سرما خورده بودند به بهبودی رسیدند‌، اما وضعیت فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی‌فر همچنان نامشخص است که تا ساعاتی دیگر غیبت آن‌ها در این دیدار مشخص می‌شود.

النصر عربستان در جدول گروه E با ۹ امتیاز با خیال راحت صدرنشین است و پرسپولیس با ۶ امتیاز می‌خواهد با پرش از مانع استقلال جایگاه دومی خود و حتی صدر جدول را در هفته‌های آینده از آن خود کند. الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان هم با ۱ امتیاز ‌سوم و چهارم هستند.

این دیدار امروز به وقت ایران ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

دیگر مسابقه این گروه از ساعت ۲۱:۳۰ بین تیم‌های الدحیل و النصر برگزار می‌شود.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با ‌پانا‌‌ در آستانه این دیدار، اظهار کرد: «بلیط صدرنشینی پرسپولیس در جیب الدحیل است. الدحیل با کسب یک تساوی هم مقابل النصر شانس صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت را افزایش می‌دهد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس در شرایط خوب و آرمانی قرار دارد و مصدومیت تعدادی از بازیکنان در مسیر صعود این تیم دست‌انداز ایجاد کرده است و با درایتی از که یحیی می‌شناسیم، این مشکل هم برطرف خواهد شد.»

انتظاری تأکید کرد: «پرسپولیس روی کاغذ این بار هم برنده دیدار با استقلال تاجیکستان است‌ ولی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و مستطیل سبز صحنه هزار و یک اتفاق است و استقلال تاجیکستان هم دنبال کسب نتیجه قابل‌قبول در دیدار خانگی است.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «امیدواریم پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان جایگاه دومی خود را در این گروه مستحکم‌‌ کند و دل هواداران که سرمایه اصلی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است شاد شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار