رئیس پلیس راهور استان خراسان‌رضوی:

اصل فرهنگ ترافیک از دانش‌آموزان ساخته می‌شود

مشهد (پانا) - رئیس پلیس راهور استان خراسان‌رضوی گفت اصل فرهنگ ترافیک از دانش آموزان ساخته می‌شود زیرا افرادی که در مدارس تحصیل می‌کنند رانندگان و کاربران آینده جریان ترافیک هستند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اصل فرهنگ ترافیک از دانش‌آموزان ساخته می‌شود

سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راهور استان خراسان‌رضوی گفت: زمانی که آموزش ها به سطح مدارس منتقل شود و همه جمعیت دانش آموزی مخاطب قرار بگیرند حتما در توسعه فرهنگ ایمنی ترافیک موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: در مورد ایمنی مقابل مدارس ۲موضوع وجود دارد. مورد اول بحث مهندسی ترافیک است که در حوزه علائم و نشانه های ایمنی و ترافیک است و حتما از طریق مسولین ذیربط پیگیری می کنیم و بحث دیگر ایمنی تردد است که با همکاری خود دانش آموزان در قالب طرح همیاران پلیس تلاش می کنیم که انجام شود و ما در آینده تعداد زیادی را به عنوان همیار پلیس به کمک خواهیم گرفت و کارت شناسایی به دانش آموزان خواهیم داد که انشالله به عنوان همیار در بین دانش آموزان کمک خواهند کرد که وضعیت را گسترش دهند.

رئیس پلیس راهور استان خراسان‌رضوی در پایان توصیه ای به دانش آموزان کرد و گفت: تأکید می کنم در رفت و آمدها به مدرسه و استفاده از سرویس نکاتی را که مرتبط با سلامتی شما در حوزه تردد و ترافیک استرعایت کنند.

دانش آموز خبرنگار: حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار