اعلام آرای کمیته وضعیت

مس رفسنجان جریمه شد

کارت قرمز کمیته وضعیت به استقلالی‌ها

تهران (پانا) - کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مس رفسنجان جریمه شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

با توجه به شکایت احد شفیعی از باشگاه شهدای بابلسر، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت میلاد باقری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۴۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت ولی خورسندی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت مهران مستاجران از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت سجاد اژدری از باشگاه خوشه طلایی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار