معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

مردم ما زیر بار ظلم و ستم استکبار  نمی روند و  در راهپیمایی ضد استکبار ۱۳ آبان شرکت کردند

اصفهان (پانا)- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به دلیل این که مردم ما زیر بار ظلم و ستم استکبار  نمی روند،  بنابراین هم از نظر دینی و هم از لحاظ کشور در راهپیمایی که مخالفت می کند با ظلم و ستم شرکت می کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مردم ما  زیر بار ظلم و ستم استکبار  نمی روند و  در راهپیمایی  ضد استکبار ۱۳ آبان شرکت کردند

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با پانا گفت : سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود: ما به دلیل این که مردمی هستیم که زیر بار ظلم و ستم استکبار نمی رویم بنابراین هم از نظر دینی و هم از لحاظ کشور در چنین راهپیمایی که مخالفت می کند با ظلم و ستم شرکت کنیم .
در ادامه استاندار اصفهان ببان کرد:امروز به نام دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است ، از آن جایی این روز به این نام نامگذاری شد که روزی است که هم شهدای دانش آموزی در مسیر انقلاب تقدیم شد و هم روزیست که تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان اتفاق افتاد و هم روزیست که تبعید حضرت امام در این روز رقم خورد و هر سه موضوع موضوعاتی هست که دست آمریکای جهان خوار در آن به صورت بی واسطه وجود داشته است .
سید رضا مرتضوی افزود: امسال با ورود بی واسطه رژیم آمریکای جهان خوار به مبارزه و قتل عام مردم فلسطین، این اتفاقاتی که در دنیا در حال رخ دادن است ، به محوریت جوانان و نوجوانان است.
وی در ادامه افزود: این بیداری باید همچنان ادامه داشته باشد و مسئله فلسطین توسط دانش آموزان به صورت ویژه دنبال شود.

دانش آموز خبرنگاران:هستی جعفری ،ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار