در گفت‌وگوی پانا با عضو کمیسیون عمران مجلس:

اقتصاد قوی در دنیا می‌تواند نماد و نشانی از استقلال و استکبارستیزی باشد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران مجلس 13 آبان را نمادی برای مقاومت در ابعاد مختلف از جمله اقتصاد اعلام کرد و افزود دانش‌آموزان آینده‌ساز اقتصاد کشور هستند و حوزه دانش و فنی و مهندسی بخش‌هایی ازاقتصاد ایران هستند که در آینده به نیروی انسانی بالایی احتیاج دارند و دانش‌آموزان باید به این تخصص‌ها تجهیز شوند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اقتصاد قوی در دنیا می‌تواند نماد و نشانی از استقلال و استکبارستیزی باشد

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی پانا با بیان اینکه 13 آبان نمادی برای مقاومت در همه ابعاد است که یکی از جنبه‌های آن اقتصادی است،‌تصریح کرد:‌ یک اقتصاد قوی و سالم در دنیا می‌تواند نماد و نشانی از استقلال و استکبارستیزی برای کشور باشد و توان مقابله برای رویدادها را به وجود آورد.

وی اظهار کرد: یکی از اصول مهم در اقتصاد استقلال است که موجب تقویت پایه‌ها و زیرساخت‌ها شده و از آن سو شرایط را برای دفاع و مقاومت آماده می‌کند.

فیروزی پوربادی عنوان کرد:‌ دانش‌آموزان آینده اقتصاد کشور را به دست می‌گیرند و توصیه من به آنها این است که به لحاظ علم و دانش غنی باشند و نیازهای آتی جامعه را درک کرده و براساس آن مهارت‌های لازم را در بخش‌های نوآوری و فناوری به دست آورند تا بتوانند آینده بهتری برای ایران بسازند و نقش خود را به عنوان منابع انسانی به خوبی ایفا کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: حوزه دانش و فنی و مهندسی بخش‌هایی از اقتصاد ایران هستند که در آینده به نیروی انسانی بالایی احتیاج دارند و دانش‌آموزان باید به این تخصص‌ها تجهیز شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار