امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

استقامت مردم غزه وجدان آزادی‌خواهان جهان را بیدارخواهد کرد

اسلامشهر(پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه، استقامت مردم غزه را موجب بیداری وجدان آزادی‌خواهان جهان دانست که پیروزی نهایی را در بر دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
استقامت مردم غزه وجدان آزادی‌خواهان جهان را بیدارخواهد کرد

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری خطبه‌های نماز جمعه با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در رابطه با مردم غزه و فلسطین اظهار کرد: رژیم پوشالی اسرائیل به این موضوع اذعان دارد که آمده‌ایم غزه را نابود کنیم و اکنون ما در مقابل یک دشمن بی‌منطق قرار داریم که به هیچ قانونی پایبند نیست.

وی با اشاره به سالروز سیزدهم آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیان کرد: امام راحل از این حرکت دانشجویان پیرو خط امام به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و اسناد لانه جاسوسی نشان از آن داشت که آمریکا در فکر عقب ماندگی همه جانبه کشور ایران بود .

امام جمعه اسلامشهر افزود: دانش‌آموزان ما در سال پنجاه و هفت در دانشگاه تهران به عنوان اعتراض به حاکمیت رژیم پهلوی تظاهرات کردند، اما آنان را به گلوله بستند و به شهادت رساندند و همچنین در کنار این موضوع تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه هم داشتیم.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد:اکنون آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی و ارسال بمب‌های فسفری نابودی ملت مظلوم فلسطین را در برنامه خود دارد و به خطر افتادن پایگاه‌های آمریکا در منطقه نشان از اقدامات سوء دولت آمریکاست که با حجم گسترده بمباران و به‌جا گذاشتن شهدا و مجروحین، غزه را به خاک تبدیل کرده است و سعی دارد که مردم از سرزمین اصلی خود کوچ کنند، در حالی که رژیم صهیونیستی است که باید این سرزمین را ترک کند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش وظیفه دارد که جوانان ما را در این دوران با برگزاری جلسات تحلیلی و پرسش و پاسخ در رابطه با مسائل روز راهنمایی کند و در ادامه همگان را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان دعوت کرد و گفت،راهپیمایی امسال با سال‌های قبل تفاوت دارد،زیرا با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان او در رابطه با مردم غزه و فلسطین این پیام را در بر دارد که استقامت شما وجدان آزادیخواهان جهان را بیدار خواهد کرد و پیروزی نهایی را در بر دارد.

شایان ذکر است،در این مراسم از دانش‌آموزان برتر پویش حماسه مقاومت با موضوع روز ۱۳ آبان و حماسه غزه تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار