تجلیل از رتبه‌های برتر کشور فرهنگیان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خراسان‌شمالی

بجنورد (پانا) - از 33 رتبه برتر کشوری همکاران و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خراسان‌شمالی و حدود ۲۵ نفر از مربیان و سرپرستان مسابقات کشوری تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از رتبه‌های برتر کشور فرهنگیان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خراسان‌شمالی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنائی خراسان شمالی، آیین تجلیل از مربیان و سرپرستان مسابقات کشوری و همکاران و دانش آموزان مقام آور مسابقات کشوری قرآن، عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری و تجسمی دانش آموزان با نیازهای ویژه؛ صبح امروز با حضور حسین نعمتی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان شمالی، محمد عقیقی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت اداره کل، مربیان و سرپرستان زیارت اولی و مسابقات و همکاران و دانش آموزان با نیازهای ویژه حائز مقام کشوری در مدرسه نسترن بجنورد برگزار شد.

در این مراسم نعمتی با بیان اینکه وقتی دانش آموزان با نیاز ویژه در مسابقات کشوری رتبه کسب می کنند نشان از استعداد و تلاش مضاعف این عزیزان است، خطاب به دانش آموزان مقام آور اظهار کرد: شما در سطح استان و کشور کسب مقام کردید و ما به وجود شما می بالیم که باعث افتخار پدر، مادر، مدرسه و جامعه هستید.

وی نقش ورزش را در ایجاد شادابی و نشاط و انجام فعالیت های قرآنی را موثر در معنویت و سلامت روانی افراد دانست.

نعمتی ضمن تشکر ویژه از والدین که به طور جدی پیگیر فعالیت های دانش آموزان هستند، خاطرنشان کرد: در کنار والدین، ما نیز وظایفی داریم که حق قانونی دانش آموزان با نیازهای ویژه است و امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش و خانواده ها، سلامتی و بالندگی روزافزون دانش آموزان محقق شود.

در ادامه معاون پرورشی اداره کل در این همایش که با هدف تکریم معلمان مدارس استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه استان و تقدیر از زحمات آنها برگزار شد افزود: حضور در جمع معلمان مدارس استثنایی برای من بسیار ارزشمند است

مختارنژاد اظهار کرد: خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، موهبتی است که خداوند متعال برای بهترین بندگان خود ارزانی داشته است.

شایان ذکر است در این همایش که با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، همراه بود از مربیان و سرپرستان و زیارت اولی ها و همکاران و دانش آموزان با نیازهای ویژه حائز رتبه برتر کشوری تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار