شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش اردبیل:

۱۳ آبان، خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است

اردبیل (پانا) - ۱۳آبان ماه سال ۱۳۵۸خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است.

کد مطلب: ۱۴۱۸۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان، خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است

شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه مشترکی صادر کرد. متن پیام شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش این استان بدین شرح است:

باسمه تعالی

امام خمینی(ره): من با اطمینان می‌گویم که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند.

فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان «روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در هر سال یادآور عداوت و دشمنی شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و جنایت پیشه با ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی است. تبعید رهبر کبیر انقلاب«ره» در سال ۱۳۴۳ با حمایت آمریکا صورت گرفت، در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش‌آموزان و دانشجویان با حمایت دولت مستکبر آمریکا به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی به گلوله بسته شدند، قهر و کینه انقلابی ملت بزرگ و مقاوم ایران در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ رخ نمود و آتشفشان توفنده خشم این ملت با حرکتی انقلابی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را در پی داشت. سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است.

امروز انقلاب اسلامی ایران علیر‌غم همه دشمنی‌ها با اتکا به عنایات خداوند متعال و استعانت از روح مطهر شهدای گلگون کفن و تحت رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر فرزانه خود«مدظله العالی» قله‌های عزت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به الگوی سایر ملل آزدیخواه و عدالت‌جو تبدیل شده است، ایران اسلامی هنوز هم مانند گذشته و بیشتر از قبل دشمنی با آمریکا و مخالفت با سیاست‌های استعماری این دولت مستکبر در همه عرصه‌ها را تکلیف قطعی خود می‌داند.

ما دانش‌آموزان و اعضای تشکل‌های دانش آموزی استان، ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان، بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان ها و کادر درمان را محکوم می‌نمائیم و با اعلام همبستگی مجدد با آرمان‌ها و اندیشه‌های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، با حضور پرشور خود در راهپیمایی و برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، حمایت قاطعانه خود را از سیاست‌های عزت‌مندانه کشورمان در مقابل مستکبرین جهانی اعلام می‌داریم. همچنین از تمامی آحاد ملت شریف ایران دعوت می‌کنیم تا در این همایش ملی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار