فرمانده انتظامی استان قم:

همکاری دانش‌آموزان با پلیس قابل تقدیر است

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم گفت همکاری دانش‌آموزان با پلیس در زمینه‌هایی همچون ارتقا امنیت و فرهنگ عمومی و کاهش مشکلات ترافیک قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاری دانش‌آموزان با پلیس قابل تقدیر است

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم در جمع منتخبین خبرگزاری پانا و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی استان قم در محل اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: خصلت بزرگ دانش آموزان تربیت شده آموزه های انقلاب این است که هر جا نیاز بود، برای خدمت رسانی و کاهش آلام مردم وارد صحنه می شوند.

وی افزود: نقش‌آفرینی دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی در مباحثی همچون همیار پلیس، ارتقاء فرهنگ و امنیت عمومی و نظم بخشی به ترافیک شهری بخصوص در مراسمات و مناسبت های مختلف قابل تقدیر است.

میرحیدری همچنین با تسلیت شهادت مردم مظلوم فلسطین در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و نیز گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان شهید محمدحسین فهمیده گفت: شهید فهمیده حاصل تفکر بسیجی و برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است و در حقیقت بسیج دانش آموزی همان حرکت در مسیر این مکتب نورانی است.

سردار میرحیدری با تاکید بر اینکه بسیج لشکر مخلص خدا و پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: انشاالله همه ما چه در نیروی انتظامی و چه غیر آن، بتوانیم با تفکر بسیجی و جهادی تا آخرین لحظه به عنوان سربازی در رکاب رهبر معظم انقلاب، در زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) نقش آفرین باشیم و با انجام وظایف مان در برابر شهدا سرافکنده نشویم.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار