سه عضو یک خانواده در شیروان خبرنگار پانا هستند

شیروان (پانا) - سه عضو یک خانواده، شامل مادر و دو فرزند پسر در شیروان در حوزه خبر فعال در هستند و دغدغه خبرنگاری دارند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سه عضو یک خانواده در شیروان خبرنگار پانا هستند

فعالیت رسانه‌ای دارای ابعاد مختلفی است که حساسیت استفاده از کلمات، آشنایی با سوژه‌ها، ارتباط دوسویه با مردم و مسئولان، وضعیت معیشتی، عدم سازمان بندی جامع و مانع برای فعالیت خبرنگاران بخشی از آن ابعاد است.

زهرا وظیفه شناس، خانه‌دار و متولد ۱۳۶۴ دارای دو دیپلم تجربی و کامپیوتر و دارای دو فرزند به نام های رضا و مرتضی دوستار مقدم است که هر دو محصل و در پایه‌های ششم و دوم ابتدایی در آموزشگاه سلمان فارسی مشغول به تحصیل هستند. خودش و دو فرزندش به عنوان خبرنگاران پانا، هر کدام به صورت مستقل در این خبرگزاری فعالیت داشته و اخبار و گزارش های متعددی را نیز تهیه و منعکس کرده‌اند.

خبرنگار خبرگزاری پانا عنوان کرد: کار خود را از ابتدا با داستان خوانی و قصه‌گویی آغاز کردم و سپس با حمایت‌های مربیان و مدیران و دوستان فعالیتم را در بخش رسانه ادامه دادم و با شرکت در کلاس‌های آموزشی و موفقیت در دوره‌های مذکور توانستم به عنوان خبرنگار پانا انتخاب شوم.

وظیفه شناس که در کارنامه قرآنی، فرهنگی و هنری خود دارای مقام‌های برتر شهرستانی و کشوری است، می‌گوید: در کنار کار در خانه به فعالیت‌های رسانه‌ای و خبرنگاری به اتفاق دو فرزندم مشغول هستیم.

وی انگیزه و دلیل خود را به عنوان خبرنگار پانا افزایش اطلاعات عمومی، علاقمندی به کار خبرنگاری، اطلاع از موفقیت و پیشرفت های شهر، تنوع مطالب و موضوعات مختلف در حوزه خبری، حضور در محافل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و شرکت در کارگاه‌های آموزشی خبرنگاری ذکر کرد.

این بانوی خبرنگار شیروانی یکی از وظایف مهم اصحاب رسانه را مطالبه‌گری در جامعه بیان کرد و افزود: همشهریان عزیزم، به دلیل ارتباط بنده با مدیران، اینجانب را به عنوان نماینده خود برای پیگیری مطالبات و مشکلات شان می‌دانند و به همین خاطر تا جایی که امکان داشته باشد پاسخگوی تماس‌های آنان هستم.

وی در پایان گفت: دعای خیر مردم، با حل یا کاهش مشکلاتشان، مرا خوشحال می‌کند.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار