قدرت بسیج امروزه زبانزد جهانیان است

ارومیه (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت قدرت بسیج هم‌اکنون جهانی است و باید همه دانش‌آموزان به این مساله مهم توجه کنند و در مسیر پیشبرد اهداف تعریف شده با حضور در صحنه‌های مختلف تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
قدرت بسیج امروزه زبانزد جهانیان است

سرهنگ عیوضلو در آئین رویداد ملی چفیه های بهشتی که در مدرسه غیردولتی تلاش ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بسیج زمینه ساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی است و این تشکل عظیم مردمی با یک راهبرد آینده نگرانه توسط امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی افزود: بسیج در مدارس نقش مهمی ایفا می‌کند و نخستین وظیفه آن تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی باید به سه مولفه مهم توجه جدی داشته باشند، بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش سه مولفه‌ای هستند که لازم است تا دانش آموزان استان به آن در مسیر دست یابی به تفکر راهبردی مبتنی اسلام و قرآن از آن برخوردار باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه افزود: قدرت بسیج هم اکنون جهانی است و باید همه دانش آموزان به این مساله مهم توجه کنند و در مسیر پیشبرد اهداف تعریف شده با حضور در صحنه های مختلف تلاش کنند.

سرهنگ عیوضلو با اشاره به ابعاد گسترده فعالیت در بسیج اظهار کرد: این تشکل مردمی برای هر زمانی نسخه و راهبرد خاصی دارد و زمانی در دفاع مقدس نقش آفرینی می‌کرد و هم اکنون در عرصه های مختلف علمی، جهادی، مردم یاری و سایر بخش ها به کار و تلاش و افتخار آفرینی مشغول است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار