معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

مردم فلسطین با ایمان و استقامت در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت مردم مقاوم فلسطین با ایمان و استقامت در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون خود در مقابل ظالمان و جباران مقاومت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مردم فلسطین با ایمان و استقامت در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند

اصغر باقرزاده در همایش دانش‌آموزی پیش از دیدار با مقام معظم رهبری که شامگاه ۹ آبان در مصلی تهران برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه در جهت آمادگی برای دیدار با مقام معظم رهبری، ولی فقیه مسلمین و فرمانده کل قوا است که همواره باید گوش به فرمان سخنان حکیمانه ایشان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی امسال مصادف شده با ظلم و ستمی که بر مردم غزه روا داشته شده است، گفت: از روز حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهونیستی به غزه تا به امروز، بیش از ۲هزار شهید دانش‌آموز، کودک و نوجوان به پیشگاه پروردگار متعال تقدیم شده است و هم اکنون نیز این حملات سنگین‌تر شده است اما بازهم این مردم مقاوم با ایمان و با استقامت در مقابل این جنایات ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون خود در مقابل ظالمان و جباران مقاومت خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: این مردم مظلوم، الگو و رهبر و مقتدای خود را فرمانده معظم کل قوا و امام خامنه‌ای را امام خودشان می‌دانند و آرزو می‌کنند در کشوری باشند که رهبرش آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است؛ از یمن تا سوریه، از سوریه تا لبنان و تا مقاومت عراق کسانی هستند که آرزو دارند در کنار مقام معظم رهبری باشند. این چیزی نیست جز عظمت اسلام و ایمان مستحکم حضرت آقا.

باقرزاده در پایان خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: شما از نسل شهدایی همچون آرمان علی‌وردی، شهید فهمیده و شهید سلیمانی هستید، کسانی که مقاومت نشان آن‌ها بود و جاودانه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار