معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

جنگ امروز آرمان‌ها و مقدسات را نشانه گرفته است

شهرری‌یک (پانا) - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، جنگ امروز را جنگ در برابر آرمان‌ها و مقدسات نوجوانان دانست و گفت: امروز شما باید با امام شناسی و دشمن شناسی فضای مجازی را تسخیر کنید و بجنگید دشمن را فراری دهید، اما رها نکنید.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جنگ امروز آرمان‌ها و مقدسات را نشانه گرفته است

حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، در سخنرانی مراسم بزرگداشت روز بسیج دانش آموزی و افتتاحیه اردوهای راهیان نور در کنار مرقد شهید حسین فهمیده در بهشت زهرا بیان کرد: اولین نکته ای که باید خدمت شما دانش‌آموزان عزیز در این یادواره عرض کنم رشادت‌های همسن و سالان و جوانان چندین سال پیش و در برابر آن توطئه‌های دائمی دشمنان در برابر ایران است.

وی ادامه‌داد: در سال ۸۸ عده‌ای با بی‌فکری تمام در خارج از کشور به همراه دشمنان بین‌المللی و کسانی که پشت به ملت کردند؛ جنگ احزابی را فعال کردند و آبروی ملت ایران را تا لبه‌ی پرتگاه بردند ولی ملت ایران از امامش تبعیت کرد و انقلاب را تثبیت کرد؛ بعد از آن، دشمن قلب ملت ایران، حاج قاسم ما را هدف قرار داد و سردار را به شهادت رساند ولی دشمن باور نداشت که یک قلب را زد و در عوض ۸۰ میلیون قلب تپنده به‌دشمنی خود درآورد؛ قاسم سلیمانی که در تشییع او ۲۵ میلیون نفر در زیر پیکر مبارکش حاضر شدند و این شهید بزرگوار را تشییع کردند. این ملت، ملتی هوشمند است.

معروفی با تاکید بر اینکه دشمنی ملت‌های بیگانه با ایران مقوله‌ای تمام نشدنی است اظهار کرد: دشمن برای امسال چند رویکرد در دستور کار خود قرار داد؛ که در تمامی آن‌ها با شکستی سخت مواجه شد. یکی از این موارد امام زدایی و عاشورا زدایی بود ولی آنها نمیدانستند که نطفه فرزندان انقلاب اسلامی؛ با عاشورا بسته شده است و امسال رویش جوانان و نوجوانان ما با سال های پیش قابل قیاس نبود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اذعان‌کرد: خاطره‌ای مهم برای شما نوجوانان عزیز که در روزهای اخیر راهی سرزمین مقدس نور می‌شوند، دارم؛ بنده افتخار داشتم که ۷ سال از ۸ سال جنگ دفاع مقدس را در کنار شهیدان رزمندگان بزرگوار باشم؛ تاریخ را بخوانید که به چه آسانی در ۲۰۰ سال گذشته بخش های کشور ما را جدا کردند ولی در ۸ سال دفاع مقدس یک‌وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد. این‌ها را در راهیان نور با چشم‌دل ببینید و به‌یاد داشته‌باشید همان خاکی که بر رویش راه می‌روید خاکیست که مدافعان وطن بر رویش قدم گذاشته‌اند.

معروفی تصریح‌کرد: شما که به جبهه‌های نور سفر میکنید درباره این‌موضوع تفکر کنید که امروز به این واسطه شما عزت و شرف دارید ولی دشمن میخواهد زیبایی شما را بگیرد تا شما الگوی جهان اسلام و بشریت نشوید چون این حکومت و این اسلام یک روش و الگوی حقیقی است که باید ارائه شود و این راه با شما تعبیر میشود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان دفاع‌مقدس عنوان‌کرد: در زمان جنگ دفاع مقدس در عملیات کربلای‌یک، سردار سلیمانی گردان ما را گردان خط شکن گذاشت و ما را صدا زد به عنوان فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله و ۵ دسته را انتخاب کردند؛ ۱۲۸ نفر برای اینکه این نبرد را انجام دهیم آمدیم، ۶۰۰ میدان مین و یک دشت را باید باز می‌کردیم که به سیم خاردار و خاکریز دشمن برسیم. رزمندگانی که در جنگل بلوط بودند را جمع کردم و به آنها گفتم هر کس به این میدان ورود کند قطعا شهید است باید تکالیفمان حل شده باشد هر کس نمیخواهد جدا شود اما ۱ نفر جدا نشد.

سردار حسین معروفی در پایان سخنرانی خود تأکید کرد: بدانید که ۹۰ درصد شهدا جوان بودند و ۹۳ هزار شهید ما بسیجی است در جنگ نابرابر، سخت جنگیدند و ما را سربلند و پیروز کردند؛ اما شما در جنگی که هستید جنگ جسمی نیست جنگ تن به تن نیست،امروز جنگ در برابر آرمان ها و مقدسات ماست،امروز این جنگ در مقابل تسخیر قلب و اراده و شجاعت شماست؛ آنچنان که همسن‌های شما پیروز شدند، شما نیز باید با امام‌شناسی و دشمن‌شناسی فضای مجازی را تسخیر کنید و بجنگید و دشمن را فراری دهید،اما رها نکنید؛ در بستر فضای مجازی، دشمن حقیقت ها را وارونه جلوه میدهد و در این جنگ باید شما فرزندان حاج قاسم ورود کنید اما یک اندیشه زیبا عمل زیبا را بدنبال دارد و شما با این شعار دشمن را شکست دهید.

دانش‌آموز خبرنگار: مرتضی احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار