احداث سالن ورزشی و زمین چمن فوتبال در ریز و آبگرمک شهرستان جم

خبرگزاری پانا :مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از احداث سالن ورزشی و زمین چمن فوتبال در ریز و آبگرمک شهرستان جم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، رضا جمشیدی در شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فضاهای ورزشی در شهرستان‌های مختلف در دستور کار این مدیریت قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
وی افزود: توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در سال جاری با شتاب و کیفیت خوبی انجام گرفته و به نتایج خوبی نیز در بسیاری از موارد رسیده‌ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهرستان جم دارای استعدادهای ارزشمندی در حوزه ورزش است و باید نسبت به افزایش فضاهای ورزشی برای شکوفایی استعدادهای جوانان شهرستان اقدام کنیم.
جمشیدی تصریح کرد: بدون تردید توسعه اماکن ورزشی و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی موجبات جذب جوانان به ورزش می‌شود و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارد.
وی ابراز داشت: در روستاهای شهرستان جم نیز اقدامات خوبی در گسترش فضاهای ورزشی انجام گرفته و در حد توان و ظرفیت موجود اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تعمیر و رفع مشکلات کف پوش سالن جام جم از برنامه‌های این مدیریت در نیمه دوم سال جاری است.
جمشیدی همچنین از پیگیری ادامه روند اجرایی سالن ورزشی روستای چاهه خبر داد و افزود: برای تکمیل طرح‌های ورزشی نیازمند اعتبارات لازم هستیم که با پیگیری مسئولان محقق می‌شود.
وی از احداث سالن ورزشی و زمین چمن فوتبال در ریز و آبگرمک خبر داد و اظهار داشت: این اماکن برای رشد و توسعه ورزش در این شهرستان احداث می‌شود


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار