مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

فهمیده بهترین الگو برای نسل جوان است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز درگرامیداشت شهید محمد حسین فهمیده گفت فهمیده بهترین الگو برای نسل جوان است.

کد مطلب: ۱۴۱۸۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فهمیده بهترین الگو برای نسل جوان است

همایش دو هزار دانش آموز استان البرز به مناسبت گرامیداشت شهید محمد حسین فهمیده با حضور استاندار البرز، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، شهردار شهرکرج، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، مدیرکل بنیاد شهید البرز، سخنران کشوری حجت الاسلام والمسلمین برمایی و سایر مسئولین استانی در حسینه ثارالله سپاه استان البرز برگزار شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهید والامقام محمد حسین فهمیده گفت: شهید فهمیده بهترین الگو برای نسل جوان است.

وی ادامه داد: برگزاری این مراسم باشکوه و مراسم های به این شکل با هدف بزرگداشت این شهید عزیز نشان دهنده زنده بودن شهید فمیده و شهید فهمیده ها است.

حجرگشت ضمن اشاره به جان فشانی های نوجوانان و جوانان در ادوار مختلف و رویدادهای مختلف انقلاب اسلامی عنوان کرد: نباید یک تصویر دست نیافتنی از شهدا ایجاد کنیم و شهدا نیز مثل سایر جوانان و نوجوانان دوره خود بودند اما در یک مقطع خاص این جانفشانی امکان بروز پیدا کرد و شهدای مدافع حرم در عصر حاضر و میدان های مختلف انقلاب اسلامی در سال های اخیر شاهدی برای همین موضوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان با توجه به الگوسازی های کاذب برای نوجوانان شهدا را بهترین الگو برای جوانان و نوجوان دانستند و گفتند: شهید فهمیده بهترین الگو برای نسل جوان است.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار