برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل

سید محمد اعتماد اعجازی ،فرماندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در این راستا از ظرفیت خیرین و مشارکت های مردمی و اعتبارات ملی و استانی استفاده می شود.

وی افزود: قرار است توسط مجمع خیرین مدرسه ساز استان ۱۵۰ کلاس درس در شهرستان طی زمان بندی مشخص احداث شود که همت خیرین در این زمینه قابل قدردانی است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: طرح احداث ۴۰۰ کلاس درس هم در نقاط مشخص شده ناحیه ۱ و ۲ شهرستان اردبیل نیز تدوین شده و قرار است در سفر رئیس جمهور به اردبیل این موضوع را پیگیری و با اعتبارات سفر رئیس جمهور اجرایی کنیم‌.

اعتماد اعجازی ادامه داد: زمین های بلاتکلیف و غیرقابل احداث نیز در شهر اردبیل شناسایی و تکلیفشان با همکاری دستگاه های مربوطه مشخص می شود تا با رعایت موازین قانونی از مولدسازی در این زمین ها فضاهای آموزشی احداث شود.

وی بیان کرد: سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل ۲/۲ است که نسبت به میانگین کشوری و استاندارد پایین است و باید همگان با اهتمام جدی در توسعه فضای آموزشی در شهرستان پیشگام باشیم.

فرماندار اردبیل بر تقویت کلاس های تأثیرگذار کنکور در شهرستان تأکید کرد و گفت: در کنار این امر باید انگیزه مضاعف برای دانش آموزان نیز ایجاد شود که خانواده ها هم با حمایت و انگیزه دادن به دانش آموزان می توانند در موفقیت دانش آموزان در کنکور نقش بسزایی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار