بازگشایی درب اردوگاه تیم ملی فوتبال به‌روی‌ جوانان

‌تهران (پانا) - امیر قلعه‌نویی و همکارانش یک اتفاق ویژه را در فوتبال ملی ایران رقم زده‌اند؛ آن‌ها با ایجاد یک شبکه بزرگ تیم‌های پایه ایران را زیر نظر گرفته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی درب اردوگاه تیم ملی فوتبال به‌روی‌ جوانان

تیم ملی فوتبال ایران بعد از فیفا دی مهرماه و انجام دو مسابقه در تورنمنت اردن با تیم کشور میزبان و تیم ملی قطر از نظر آماری نتایج خوبی را با هدایت امیر قلعه‌نویی به ثبت رسانده‌اند و امید زیادی به این تیم برای حضور مقتدرانه در جام ملت‌های آسیا وجود دارد.

در شرایطی که این روزها بازی‌های باشگاه برگزار می‌شود، اما امیر قلعه‌نویی و همکارانش کار خود در تیم ملی بزرگسالان و برای ارزیابی عملکرد بازیکنان شاغل در فوتبال ایران را تعطیل نکرده‌اند. آن‌ها که از روز ۲۱ آبان اردوی بعدی تیم ملی را برای شرکت در دو مسابقه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان استارت می‌زنند، این روزها علاوه بر زیر نظر گرفتن بازیکنان مطرح شاغل در لیگ برتر اتفاقی بزرگ و مهم را برای آینده فوتبال ایران در حال پیگیری هستند. در لیست امیر قلعه‌نویی برای همه اردوهای قبلی تیم ملی نام چند بازیکن جوان و آینده‌دار شاغل در لیگ برتر دیده‌ شده است؛ آخرین نمونه این اتفاق دعوت از محمدجواد حسین‌نژاد پدیده ۲۰ ساله این فصل سپاهان بود که همراه کاروان ایران در تورنمنت اردن حاضر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار