مسابقات نیمه‌نهایی بوکس قهرمانی آسیا؛

شروع مبارزات بوکس پسران نوجوان از ۹ آبان

تهران (پانا) - مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان (پسران) ۹ آبان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شروع مبارزات بوکس پسران نوجوان از ۹ آبان

به گزارش فدراسیون بوکس، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است و تا ۱۲ آبان ادامه دارد.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی بخش پسران در رده سنی نوجوانان، سه‌شنبه ۹ آبان برگزار می‌شود و پنج نماینده راه‌یافته ایران به این مرحله، در این روز مقابل حریفان قرار می‌گیرند. پیش از این اعلام‌شده بود،

مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی نوجوانان در بخش پسران، یکشنبه ۷ آبان برگزار می‌شود، اما یکشنبه و دوشنبه ۷ و ۸ آبان رقابت‌های دختران برگزار خواهد شد.

برنامه دیدارهای سه‌شنبه بوکسورهای نوجوان ایران بدین شرح است؛ در وزن ۶۰ کیلوگرم: اشکان هاشمی که پس از استراحت در دور نخست، سلطانوف از تاجیکستان را شکست داد به مصاف اکبروف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم: امیرمحمد رستم‌پور که حریفانی از چین‌تایپه و کره‌جنوبی را شکست داده، با آرواز قرقیزستانی مصاف می‌دهد. در وزن ۶۶ کیلوگرم: محمدصالح مصباحی که پیش‌ازاین نماینده ازبکستان و اردن را بُرده است با غفوراوف از تاجیکستان روی رینگ می‌رود. د

در وزن ۷۵ کیلوگرم: عبدالرحمان دارا که ناهات از ویتنام را مقتدرانه شکست داده، برای رسیدن به مرحلۀ نهایی، عبدالله‌یف از ازبکستان را پیش‌رو دارد. در وزن ۸۰+ کیلوگرم: عباس گرشاسبی که رایم‌کولوف از قرقیزستان را ناک اوت کرده سانگ‌وان از هند را پیش‌رو دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار