نمایش 30 پوستر منتخب از هنرمندان ایرانی و خارجی درباره غزه

تهران (پانا) - 30 پوستر منتخب از آثار طراحی شده توسط هنرمندان ایرانی و خارجی همزمان با 13 آبان در دانشگاه تهران و فرهنگسرای اشراق به نمایش گذاشته شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایش 30 پوستر منتخب از هنرمندان ایرانی و خارجی درباره غزه

حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و رقم زدن جنایاتی دردناک علیه مردم مظلوم غزه، موجی از خشم و نفرت را در سراسر دنیا به همراه داشته است. در کنار واکنش‌های مجازی و پویش‌های اینستاگرامی برای محکومیت این اقدام، جمعی از هنرمندان ایرانی و خارجی نیز با خلق آثار هنری به ویژه عکس و پوستر نسبت به اتفاقات غزه واکنش نشان دادند.

فرهنگسرای اشراق همزمان با فرارسیدن روز 13 آبان، مجموعه‌ای منتخب از پوسترهای هنرمندان ایرانی و خارجی را در قالب یک نگار گذر با عنوان «دنیای آینده، دنیای فلسطین» به نمایش عموم گذاشته است.

در این نمایشگاه، 30 پوستر از آثار طراحی شده توسط هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوع مظلومیت غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

براساس این گزارش، نمایشگاه پوستر «دنیای آینده، دنیای فلسطین» از یکشنبه 7 آبان ماه در فرهنگسرای اشراق و دانشگاه تهران آغاز به کار کرده و تا 14 آبان پذیرای عموم مردم خواهد بود. زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 10 الی 19 می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار