آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان از فردا

تهران (پانا) - بررسی صلاحیت‌های اختصاصی و عمومی (گزینش) معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی متمرکز دانشگاه‌های فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1402 براساس استان بومی در دو بخش مجزا (بررسی صلاحیت‌های اختصاصی و صلاحیت‌های عمومی «گزینش») صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۴۱۶۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان از فردا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، بر اساس اعلام معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان فرآیند برگزاری کانون ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان کد 11 از روز شنبه 1402/08/06 تا 1402/08/10 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبانی که براساس معرفی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده‌اند، لازم است اسناد و مدارک خود را در سامانه مربوطه به آدرس https://psd.cfu.ac.ir بارگذاری کنند.

داوطلبان می‌بایست پس از طی کردن تمامی مراحل با پرداخت مبلغ تعرفه آزمون از همان درگاه، کارت ورود به فرآیند ارزیابی را دریافت کرده و در زمان مقرر به آدرس مندرج در کارت مزبور مراجعه کنند.

لازم است داوطلبان محترم جهت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی پورتال‌های استانی دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

*تذکرات مهم:

• حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام بررسی صلاحیت­‌های اختصاصی و عمومی (گزینش) به هر دلیل به منزله انصراف از تحصیل تلقی می­‌شود و مسئولیت آن نیز صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود.

• داوطلبانی که صلاحیت‌های تخصصی یا عمومی آنان مورد تأیید آموزش ‌و پرورش قرار نمی‌گیرد از فرایند گزینش نهایی حذف خواهند شد.

• تمامی معرفی ­شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مکلفند، فرم "اعلام آمادگی برای پذیرش و انجام مصاحبه اختصاصی" (مندرج در ذیل اطلاعیه) را تکمیل و در زمان مراجعه برای انجام بررسی صلاحیت­‌های اختصاصی (در مهلت مقرر) به مرکز مجری تحویل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار