مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه:

همه فعالان تولید محتوا باید هدف مشخص داشته باشند

ساوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت همه فعالان تولید محتوا باید هدف مشخص داشته باشند تا یک گروه خلاق تشکیل شود و فعالیت‌ها گسترده شود.

کد مطلب: ۱۴۱۶۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
همه فعالان تولید محتوا باید هدف مشخص داشته باشند

اصغر قراخانلو در جلسه هم اندیشی فعالان فضای مجازی حوزه بسیج دانش آموزی دختران حضرت معصومه (س) اظهار کرد: برخی از دانش‌آموزان به جای مطالبه‌گری مسالمت آمیز که می‌تواند با حرف و کلام انجام شود، با به کارگیری الفاظ ناپسند، این کار را انجام می‌دهند و این نشان دهنده آن است که ما در حوزه تعلیم و تربیت ضعیف عمل کرده و همه در جایگاه خود برای دانش‌آموزان و همچنین فرزندان خود کوتاهی کرده‌ایم.

وی افزود: در حوزه مسائل دینی کار نشده و دانش‌آموزان با کلاس‌های متفرقه مانند زبان و موسیقی بیش‌تر از نماز آشنایی دارند و نقش نماز جماعت در جامعه کمرنگ شده است.

مدیر آموزش و پرورش ساوه عنوان کرد: ما به عنوان معلم فکر می‌کنیم که بحث نماز جماعت، فعالیت‌های مذهبی، اعیاد، مراسم عزاداری ائمه اطهار علیهم السلام مختص به مربیان یا معاونان پرورشی است، در صورتی که باید همه در هر حوزه‌ای که هستند در این مسئله مهم شرکت کنند.

قراخانلو ادامه داد: حتی دبیران غیر مرتبط به درس دینی هم باید طبق ساحت اعتقادی که در سند تحول بنیادین تعریف شده، در کلاس درس درخصوص مباحث اعتقادی صحبت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه تصریح کرد: همه معلمان باید در این عرصه فعال باشند و این بدان معناست که دبیر بخشی از کلاس خود را صرف آموزه‌های دینی، اعتقادی و اخلاقی برای دانش‌آموز کند.

وی بیان کرد: اگر توفیق این را داشته باشیم در این خصوص رسیدگی و کار خواهیم کرد؛ هر چند سنگ اندازی‌هایی وجود دارد اما توجه نخواهیم کرد و در طول یک سال اخیر، بیش از ۴۰ مدیر در مدارس عوض شده و اگر دبیر یا مدیری در مباحث دینی، دانش آموزان را به اشتباه ارشاد کند، گزارش خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ساوه با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب با خطاب قرار دادن دانش آموزان گفت: قبل از اینکه دشمن شبهه افکنی و دروغ پراکنی کند شما باید محتوا مناسب را برای مردم تولید و منتشر کنید.

دانش‌آموز خبرنگار: تینا بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار