زمزمه آیات قرآنی دانش‌آموزان چاراویماق برای پیروزی فلسطین/فیلم

چاراویماق (پانا) - دانش‌آموزان مدرسه زینبیه شهرستان چاراویماق آیات سوره فتح را به نیت پیروزی مردم و کودکان ستمدیده فلسطین قرائت کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
زمزمه آیات قرآنی دانش‌آموزان چاراویماق برای پیروزی فلسطین/فیلم

حمایت دانش آموزان مدرسه زینبیه از مردم ستمدیده فلسطین و غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب اسرائیل و همچنین ارسال آب معدنی برای کمک به مردم مظلوم غزه از ویژه برنامه های دانش آموزی در شهرستان چاراویماق استان آذربایجان شرقی بود.

مهدیه سائیلی، دانش آموز این مدرسه در حاشیه این مراسم به پانا گفت: «جمع شدن ما در اینجا با دادن شعار مرگ بر اسرائیل و اینکه به مردم غزه بگوییم که آنها را حمایت می‌کنیم، تنها کاری است که از دست ما دانش آموزان بر می آید.»

هانیه علیپور، دانش آموز دیگری افزود: «زمانی که بیننده‌ تصاویر سخت حملات صهیونیست‌ها در فلسطین می شدم از اعماق وجودم غمگین شده و دوست داشتم در صحنه نبرد حضور داشته و حتی شده به اندازه سر سوزنی به کودکان فلسطینی کمک می‌کردم. اکنون که توان حضور در صحنه نبرد را ندارم؛ نفرتم را از این اقدامات غیرانسانی صهیونیست ها اینگونه، با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست، نشان می دهم و با قرائت قرآن آرزوی پیروزی مردم مظلوم غزه را دارم.»

دانش آموز خبرنگار: سبا غفاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار