مدیر آموزش و‌پرورش منظه ۱۹ تهران:

برنامه ما در مدارس داشتن مدرسه‌ای بانشاط و شاداب است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و‌پرورش منطقه ۱۹ تهران عنوان کرد برنامه امسال مدارس، داشتن مدرسه‌ای بانشاط و مهیج و شاداب است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ما در مدارس داشتن مدرسه‌ای بانشاط و شاداب است

حبیب اله قربانی مهر، در نشست بصیرتی دبستان شهید کرکچی دختران گفت: امروز در مدارس دانش آموزان هوشمند و آگاهی داریم که وضعیت موجود در جهان را می‌شناسند، تحلیل می کنند و به خوبی تصمیم می گیرند به عنوان نمونه دیدیم که چگونه حمایت خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به منصه ظهور رساندند؛ بنابراین باید در مسیر صحیح هدایت‌ شوند تا به خوبی نقش‌ آفرینی کنند.

وی با اشاره به نشست های بصیرتی در سال تحصیلی گذشته خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات اصلی که امسال در نشست های بصیرتی مدارس خواهیم داشت مسئله عفاف و حجاب خواهد بود.

قربانی مهر با بیان اینکه حجاب در ظاهر و عفاف در باطن و درون نمایانگر است، افزود: از نشانه‌های دانش آموز بااصالت ایرانی و اسلامی پوشش‌ محجبه و زیست عفیفانه است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران با اشاره به شعار سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ در مدارس منطقه ۱۹ تهران تحت عنوان، مهر پویا، هویت ملی، مدرسه امیدآفرین اظهار کرد: برنامه ما در مدارس منطقه، داشتن مدارسی بانشاط، مهیج و شاداب است و انتظار ما داشتن دانش آموزانی است که، با برگزیدن الگوهای اصیل ایرانی و اسلامی؛ هویت ملی را در مدارس خود ساری و جاری کنند.

وی در ادامه به نقش ایمان و امیدآفرینی در مدارس اشاره کردو گفت: ایجاد امید در همه حوزه های تربیتی دانش آموزان از مطالبات مقام معظم رهبری است و مدیران مدارس برای تحقق این امر تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند.

قربانی مهر در پایان دانش آموزان را به عنوان آینده سازان کشور به داشتن تعهد اخلاقی در کنار تخصص علمی تشویق کرد و افزود: تعهد و تخصص دو موضوع اجتناب ناپذیر هستند که هر کدام نباشد دیگری ابتر و ناقص می ماند؛ داشتن هر دو در کنار هم از الزامات شهروند سالم و آگاه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار