ضرغامی در جمع خبرنگاران:

گردشگران باید راحت به ایران سفر کنند

تبلیغات ایران‌هراسی باید منتفی شود

تهران (پانا) -وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت امروز به عنوان یک ضرورت گردشگری، درهای کشور باید باز شود تا گردشگران راحت به ایران سفر داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
گردشگران باید راحت به ایران سفر کنند

عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره لغو روادید با کشورها، اظهار کرد: امروز صبح جلسه کمیسیون سیاسی و امنیتی دولت به ریاست وزیر کشور برگزار شد. از وزارت خارجه و همه دستگاه‌های اطلاعاتی که همراهی بسیار خوبی با ما داشتند. بخش زیادی از کشورهایی که پیشنهاد لغو روادیدشان داده شده امروز به اتفاق آرا، رأی آوردند. در مورد برخی کشورها که ملاحظاتی بود ادامه بررسی به جلسه آینده کمیسیون موکول شد که پس از بررسی در جلسه آینده اسامی تمامی این کشورها اعلام می‌شود.

ضرغامی اضافه کرد: امروز به عنوان یک ضرورت گردشگری، درهای کشور باید باز شود و مردم دنیا به ایران بیایند. این مزیت نسبی ماست. هر گردشگری که به ایران می‌آید با وجود برخی مشکلاتی که در کشور داریم، دیدگاهش در نظرسنجی‌ها بالای۹۰ درصد نسبت به ایران تغییر می‌کند یعنی تمام تبلیغات ایران‌هراسی منتفی می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه خوشبختانه امروز کشور منسجم و همراه است، گفت: باید درهای کشور را باز کنیم تا گردشگران راحت به ایران بیایند. این حق همه مردم دنیاست. لغو متقابل روادید هم به طور طبیعی در دستور کار وزارت خارجه است اما آنچه ما در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دنبال می‌کنیم این است که مردم همه کشورها بتوانند راحت به ایران بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار